درخشش کشتی گیران مسجدسلیمانی در جشنواره کشتی فرنگی نونهالان کشور

عصر مسجدسلیمان // مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور با حضور ۲۸۰ کشتی گیر از سراسر کشور در شهر اهواز پایتخت استان نخل و آفتاب برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این مسابقات که با درخشش کشتی گیران مسجدسلیم ...

عصر مسجدسلیمان // مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور با حضور ۲۸۰ کشتی گیر از سراسر کشور در شهر اهواز پایتخت استان نخل و آفتاب برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این مسابقات که با درخشش کشتی گیران مسجدسلیمان همراه بود یزدان دلروز با شایستگی و با پیروزی در امتیاز عالی تمامی حریفان داخلی خود را به فینال مسابقات راه یافت و در فینال نیز با نتیجه ۸ برصفر کشتی گیر عراقی که به عنوان تیم مهمان در این مسابقات شرکت کرده بود را شکست و به مدال ارزشمند طلا و عنوان قهرمانی دست یافت.

دیگر دلاور مرد کشتی مسجدسلیمان نریمان سلیمانی کرتلایی بود که در فینال علیرغم شایستگی نتیجه را به حریف خود واگذار و به مدال نقره و عنوان دومی دست یافت.
محمدرضا غلامی که یکی از پدیده‌ های کشتی‌ کشور نیز لقب گرفت و مورد تشویق جمالپور رئیس هیات کشتی استان خوزستان قرار گرفت به مقام سوم دست یافت.

لازم به ذکر است تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور عراق که به عنوان مهمان هیات کشتی استان خوزستان در این مسابقات شرکت کرده بود بعد از استان خوزستان به عنوان نایب قهرمان این مسابقات دست یافت.

نام:

ایمیل:

نظر: