شخصی که بدون مجوز اقدام به دندانپزشکی می‌کرد پس از صدور حکم قطعی روانه زندان شد

عصر مسجدسلیمان // دادستان مسجدسلیمان گفت: شخصی که بدون مجوز در منزل خود  اقدام به دندانپزشکی می‌کرد پس از صدور حکم قطعی روانه زندان شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستا ...

عصر مسجدسلیمان // دادستان مسجدسلیمان گفت: شخصی که بدون مجوز در منزل خود  اقدام به دندانپزشکی می‌کرد پس از صدور حکم قطعی روانه زندان شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: شخصی بدون مجوز اقدام به تاسیس لابراتوار دندانپزشکی در منزل خود کرده و به اقداماتی همچون قالب گیری، کشیدن دندان و گذاشتن دندان متحرک برای مردم شهرستان می نمود که با توجه به ماده ۳ قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی و مواد خوردنی و آشامیدنی حکم محکومیت وی صادر و روانه زندان شد.

دادستان مسجدسلیمان ادامه داد : خط قرمز دادستانی سلامت مردم بوده و با خاطیان و افرادی که بدون اخذ مجوزهای لازم اقدام به ارائه امور پزشکی کرده و سلامت جامعه را تهدید می‌کنند، شدیداً برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست برای حفظ سلامتی و عدم ابتلا به بیماری های واگیر و… به افراد و مکان های غیر مجاز در حوزه بهداشت و درمان مراجعه نکنند و درصورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، موضوع را به دستگاه انتظامی یا قضایی گزارش نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر: