بازدید میدانی سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از روند خدمت رسانی ادارات شهرستان به شهروندان

عصر مسجدسلیمان //رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری در راستای عملکرد ادارات شهرستان مسجد سلیمان در خدمت رسانی و پاسخگویی به شهروندان، یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آبفا و روند ساخت پارک بانوان ...

عصر مسجدسلیمان //رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری در راستای عملکرد ادارات شهرستان مسجد سلیمان در خدمت رسانی و پاسخگویی به شهروندان، یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آبفا و روند ساخت پارک بانوان بازدید کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان مسجد سلیمان در این بازدید از نحوه عملکرد مدیران و پرسنل ادارات در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستی ها، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اطلاع پیدا کرده و تکریم حقوق ارباب رجوع را اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمات رسانی به مردم شهرستان عنوان کرد.

رضایی فاضل هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌ های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات بیان کرد و یادآور شد : نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: