بخشی از نارضایتی‌های مردم با کمی وقت گذاشتن توسط مدیران مربوطه قابل حل است

عصر مسجدسلیمان // دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان گفت: هدف قوه قضائیه رسیدگی به تظلم‌خواهی مردم و پیگیری حل مشکلات آنان در راستای احقاق حقوق عامه است و در این راه با کسانی که کم کاری کنند به جد برخورد خواهد شد. به گزار ...

عصر مسجدسلیمان // دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان گفت: هدف قوه قضائیه رسیدگی به تظلم‌خواهی مردم و پیگیری حل مشکلات آنان در راستای احقاق حقوق عامه است و در این راه با کسانی که کم کاری کنند به جد برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان با بیان این که مدعی‌العموم صدای مردم است گفت: بخشی از نارضایتی‌های مردم در ارتباط با کم کاری مدیران خصوصاً در حوزه خدمات شهری با کمی وقت گذاشتن توسط مدیران مربوطه قابل حل است.

وی ادامه داد: به طور مثال در قسمتی از بازار نمره ۱ ایستگاه آخر جوهای روباز هم تردد مردم را با مشکل مواجه کرده بود و هم سلامت بهداشتی مردم در مخاطره بود که پس از تذکر و فرصت ۲۴ ساعته به شهرداری این مشکل مرتفع شد….

دکتر بن سعید با بیان این که ورود به موضوع حقوق عامه وظیفه قانونی و شرعی ما است، گفت: یکی از مهمترین مسئولیت‌های ما در سالیان اخیر بحث دفاع و صیانت از حقوق عامه است و هدف دستگاه قضایی نیز همکاری با دستگاه های اجرایی و مدیران آن ها برای حل مشکلات است و در این راه از هیچ گونه مساعدتی دریغ نمی شود اما در صورت مشاهده کم کاری مدیران، ناگزیریم به مقوله ترک فعل از سوی آنان، ورود کنیم.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر مسئولین مشکلات شهرستان به درستی پیگیری و مرتفع شود.