اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجد سليمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگيري ۴ متهم در اين شهرستان خبر داد. به گزارش  پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان، سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” در تشريح جزئیات ا ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجد سليمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگيري ۴ متهم در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش  پايگاه خبري عصر مسجدسلیمان، سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” در تشريح جزئیات اين خبر گفت: در راستای بالا بردن سطح ارتقاء امنيت اجتماعي طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با اجراي عمليات مشترك هماهنگ با هدف پاكسازي آن مناطق از لوث وجود مجرمان خصوصأ سارقان در سطح شهرستان مسجد سلیمان، توسط ماموران انتظامی به مرحله ی اجرا درآمد.

او افزود: در این طرح که برگرفته از مطالبات مردمی بوده ۴ سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۷۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح شکاری و مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله لوله های آبرسانی و وسایل منزل کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجد سليمان در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی در نوبت های متعدد با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر: