اجرای سه طرح آموزش رایگان هنر در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از اجرای سه طرح آموزش رایگاه هنر در مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سید ستار فاطمی گفت: اجرای دومین مرحله طرح آموزش رایگان هنر در مناطق ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از اجرای سه طرح آموزش رایگاه هنر در مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان سید ستار فاطمی گفت: اجرای دومین مرحله طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی در اردیبهشت ماه سال جاری ادامه می یابد که در این مرحله ۲ طرح آموزشی رایگان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه‌های وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کار‌های فرهنگی و هنری و صیانت از هنر‌های ملی، بومی و محلی، مرحله دوم طرح آموزش رایگان رشته‌های هنری در رشته های بازیگری (هنرهای نمایشی ) و هنر خوشنویسی در شهرستان مسجدسلیمان اجرا خواهد شد.

فاطمی گفت: دوره بازیگری تئاتر در مدت زمان ۴۰ ساعت، و دوره خوشنویسی در مدت زمان ۴۰ ساعت توسط مدرسین مجرب آموزش داده می شود.

وی افزود: دوره اول این طرح که طراحی مد و لباس بود در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد که باتوجه به استقبال گسترده و درخواست‌های عمومی عزیزان و دوستداران فعالیت های هنری، در سال جدید نیز این طرح مورد موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت تا علاقمندان پس از ثبت نام در این طرح شرکت نمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان بیان کرد: با توجه به ظرفیت های فرهنگی ،هنری و سینمایی موجود در شهرستان مسجدسلیمان، این اداره توانایی افزایش دوره های آموزش رشته های هنری را بصورت رایگان دارند.

سید ستار فاطمی گفت: علاقمندان به شرکت در رشته های آموزشی بازیگری هنرهای نمایشی وخوشنویسی می توانند تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه جاری با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان ثبت نام نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر: