هزینه اصلاح کل درپوشهای خطوط مخابراتی در مسیر اصلی تقبل شد

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با موافقت شورای اسلامی شهر هزینه اصلاح کل درپوشهای خطوط مخابراتی در مسیر اصلی را تقبل کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح الله جلیلی با اعلام این خبر افزود: آنچه برای ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با موافقت شورای اسلامی شهر هزینه اصلاح کل درپوشهای خطوط مخابراتی در مسیر اصلی را تقبل کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح الله جلیلی با اعلام این خبر افزود: آنچه برای شهرداری و شورای اسلامی شهر اولویت دارد رضایت شهروندان است و در این راستا آماده همکاری و تعامل با کلیه ارگانهای خدمات رسان هستیم زیرا شایسته نیست درپوش یک کانال مخابراتی چندین سال در مسیر اصلی تردد شهروندان، دچار مشکل باشد و بدلیل مشکلات مالی اصلاح آن بطول انجامد و طی صحبت با اعضای محترم شورای اسلامی شهر و توافقی که با مدیر محترم مخابرات مسجدسلیمان داشتیم کل هزینه های اصلاح درپوشهای مخابرات تقبل گردید و واحد عمران و تاسیسات شهرداری را مامور اینکار کرده ام.

جلیلی در خاتمه گفت: برای بهسازی معابر اصلی تلاش خواهم کرد و در جلساتی که روز گذشته با ارگانهای اجرایی شهر برگزار گردید تاکید شد، به حفاری های بدون برنامه نیز اجازه کار نخواهیم داد و امیدوارم در این زمینه هماهنگ تر عمل شود.

نام:

ایمیل:

نظر: