شهرداری از این پس اجازه هیچگونه حفاری بدون دریافت تضمین لازم نخواهد داد

  عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری مسجدسلیمان گفت : شهرداری از این پس اجازه هیچگونه حفاری بدون دریافت تضمین لازم نخواهد داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح الله جلیلی اظهار داشت: پس از سالها ناهماهنگی، برا ...

 

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری مسجدسلیمان گفت : شهرداری از این پس اجازه هیچگونه حفاری بدون دریافت تضمین لازم نخواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح الله جلیلی اظهار داشت: پس از سالها ناهماهنگی، برای اولین بار با دعوت از ادارات آب و فاضلاب، گاز، مخابرات و سازمان برق، درخصوص هماهنگی و تعامل بیشتر جهت خدمات رسانی و اقدامات زیرساختی مانند حفاری های سطح شهر به بحث و بررسی پرداختند.

سرپرست شهرداری در این جلسه پر اهمیت که با حضور ریاست و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر، در دفتر شهردار برگزار گردید گفت: بسیاری از شهروندان شریف از وضعیت معابر و خیابانها نگرانند و این وضعیت ناشی از عدم هماهنگی میان دستگاههای خدمات رسان است که ضرورت دارد تا در این زمینه هماهنگی های بهتری صورت گیرد و شهرداری آماده برقراری این تعاملات فی ما بین خواهد بود و از این پس اجازه هیچگونه حفاری بدون دریافت تضمین های لازم نخواهد داد.

در ادامه این نشست دو ساعته دیگر ادارات، موضوعات مختلفی مطرح و نتایج مثبت و موثری نیز حاصل گردید و مقرر شد این جلسات بصورت مستمر و ماهیانه برگزار گردد.

نام:

ایمیل:

نظر: