امروز یک جنگ تمام عیار و متنوع علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق جنگ نرم در جریان است

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام سید احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س) که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نیز نامگذاری شده است گفت: این روز، مناسب‏ترین روز برای تجلیل از ...

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام سید احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س) که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نیز نامگذاری شده است گفت: این روز، مناسب‏ترین روز برای تجلیل از مادران و همسران شهداست که با سالروز وفات بانوی فداکار اسلام حضرت ام‏البنین(س) همسر شهید و مادر چهار شهید گره خورده است.

وی ادامه داد: باید از زحمات مادران گرانقدر شهدا که چشم و چراغ هدایت ملت هستند، قدردانی کرد و به این نکته توجه کرد که گذشت و ایثار مادران و همسران شهدا از عزیزترین‏های خود موجب شد تا امنیت و آزادی برای کشور رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۷ دی سالروز شهادت فدائیان اسلام شهیدان: سیدمجتبی نواب صفوی، سید محمد واحدی، مظفر ذوالقدر و خلیل طهماسبی گفت: نواب صفوی رهبر فدائیان اسلام بعد از ۱۰ سال مبارزه بی‌وقفه، در سن ۳۱ سالگی به همراه سه یار دیگرش تیرباران شدند.

سید احمدی گفت: هدف اصلی نواب از قیامش، اسلام و اجرای احکام اسلامی بود. شهید نواب، یک انسان وارسته و خداپرست بود و مسائل مادی دنیا برایش هیچ اهمیتی نداشت و تنها به دنبال اجرای اسلام در جامعه بود تا جایی که رهبر معظم انقلاب می فرماید: الگوی من در زندگی شهید نواب صفوی بود…

خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با قیام تاریخی ۱۹ دی گفت: رهبر معظم انقلاب قیام تاریخی ۱۹ دی را نشان دهنده «عمق اعتقاد دینی» و «غیرت دینی همراه با عقلانیت» خواندند و با اشاره به کینه عمیق امریکا به نظام برخاسته از اعتقادات ملت ایران گفتند: باید با درک وظیفه کنونی، با امید و وحدت و قدرت به سمت چشم انداز روشنِ آینده حرکت کنیم که در این مسیر مسئولان نیز باید با تقویت و تکمیل ابعاد مردمی، تلاش های مشهود خود را برای حل مشکلات گسترش دهند.

ایشان «غیرت دینی» را عامل نجات کشور در بزنگاههای مختلف و تبدیل کردن تهدیدها به فرصت خواندند و افزودند: غیرت دینی را حفظ کنید زیرا این غیرت دینی مردم بود که کشور را در دفاع مقدس -یعنی آن جنگ بین‌المللی که آمریکا، شوروی، ناتو و ارتجاعِ آن روز برای به زانو در آوردن انقلاب به راه انداخته بودند پیروز کرد.

حجت الاسلام سید احمدی در ارتباط با جایگزین کردن جنگ نرم توسط دشمن به جای جنگ سخت اظهار کرد: امروز یک جنگ تمام عیار و متنوع علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق جنگ نرم در جریان است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و اسلام با استفاده از جنگ نرم به جای جنگ سخت در پی تخریب اندیشه و تفکر جامعه خصوصاً جوانان می باشد و با بمباران تبلیغاتی قصد در تزلزل و بی‌ثباتی در جامعه دارد. یکی از برنامه های دشمن کمرنگ کردن دست آوردهای دانشمندان و یا جوانان کشور و بزرگنمایی مشکلات کوچک در جامعه خصوصاً جامعه هدف یعنی جوانان است.

حجت الاسلام سید احمدی با بیان این که پدیده جنگ نرم در شاخص‌هایی مانند ایجاد نابسامانی اقتصادی، شکل دادن به نارضایتی در جامعه، تأسیس سازمان‌های غیردولتی در حجم گسترده، جنگ رسانه‌ای، عملیات روانی برای ناکارامد جلوه دادن دستگاه اداری و اجرایی دولت، بوده است گفت: کارهای عقب افتاده کشور ناشی از فساد، اشرافی گری و نگاه غیرانقلابی ست و بیشتر مشکلات کشور از این جاها نشآت گرفته اما بی شک هر جایی که اصول انقلاب و تفکر رهبری رعایت شده باشد در آنجا موفق بودیم که امیدوارم در آینده نیز با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب همانند پیروزی ملت ایران در جنگ سخت، در جنگ نرم نیز موفق باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر: