آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان با حضور صفر احمدی معاونت منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان ، روسای هیات های ورزشی ، پیشکسوتان و باشگاه داران شهرس ...

عصر مسجدسلیمان // آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان با حضور صفر احمدی معاونت منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان ، روسای هیات های ورزشی ، پیشکسوتان و باشگاه داران شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، امیدوار جمالپور رییس سابق اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان اظهار داشت : یکی از خدمات ماندگار اداره ورزش و جوانان طی  سالیان گذشته تجهیز، احداث و بهسازی اماکن ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و مسئولین وقت شهرستان بوده است که خوشبختانه هم اکنون تمامی اماکن ورزشی مسجدسلیمان در شرایط مطلوب و مجهز به وسایل سرمایشی هستند.

وی ادامه داد : درحال حاضر بیش از ۹۵ % باشگاه داران ورزشی دارای مجوز هستند و در حال برگزاری کلاس های ورزشی بدون هیچگونه خللی میباشند همچنین آمار ورزشکاران سازمان یافته شهرستان مسجدسلیمان از ۸ هزار نفر در سال ۹۶ به بیش از ۱۲ هزار نفر در پایان سال ۹۸ رسیده است.

جمالپور در بخش دیگری از سخنان خود گفت : یکی از دیگر خدمات اداره ورزش، رفع مشکل ایاب و ذهاب ورزشکاران با پیگیری نماینده سابق و فعلی و مساعدت مدیرعامل شرکت نفت ، شهردار و اعضای شورای شهر بوده است که جا دارد از همکاری این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

در ادامه مراسم صفر احمدی صفر احمدی معاونت منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان بیان داشت : با توجه به گستردگی ورزش در جامعه، حمایت و پشتیبانی از این حوزه، از عهده اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی خارج است بنابراین میطلبد کلیه مسئولین شهرستان با همکاری یکدیگر ، ورزش را توسعه دهند چرا که ورزش سبب ایجاد نشاط در جامعه میشود و از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری میکند.

شهروز بهامیریان سرپرست جدید اداره ورزش و مسجدسلیمان نیز در این مراسم اظهار داشت : یکی از اولویت های کاری بنده در دوران سرپرستی انتقال اداره ورزش به ساختمان اصلی خود و راه اندازی خوابگاه ورزشکاران میباشد.

وی افزود : همچنین درصدد هستیم برخی زمینهای متعلق به اداره ورزش و جوانان در شهرستان را که به صورت غیرقانونی توسط برخی اشخاص تصرف شده اند را به اداره ورزش برگردانیم.

بهامیریان اضافه کرد : با توجه به اینکه در شهرستان هم سرانه ورزشی مطلوب و هم استعداد فراوان وجود دارد باید شرایط را به گونه ای فراهم کرد تا بتوانیم بهره وری لازم را از این منابع کسب نماییم.

در خاتمه مراسم از زحمات امیدوار جمالپور تقدیر و شهروز بهامیریان بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان معارفه شد.

همچنین توسط معاونت منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش خوزستان، سرکار خانم نصرت ناصری بعنوان مسئول خانه جوان شهرستان مسجدسلیمان معرفی شد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: