بالغ بر ده پروژه عمرانی در محلات مختلف در حال انجام است

  عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از اجرای بیش از ده پروژه عمرانی در محلات مختلف این شهرستان خبر داد. مسلم مظاهری سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان اظهار داشت: هم اکنون و پ ...

 

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از اجرای بیش از ده پروژه عمرانی در محلات مختلف این شهرستان خبر داد.

مسلم مظاهری سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان اظهار داشت: هم اکنون و پس از حدود چهل روز از انتخاب اینجانب بعنوان سرپرست شهرداری با وجود مشکلات و نارسایی های عمده ساختاری و مالی، علاوه بر انجام وظایف خدماتی، بالغ بر ده پروژه عمرانی در محلات مختلف مانند: مسیرشکافی و تعریض جاده نصیر آباد، لایروبی بسیاری از مسیل های نفتک، تعریض پل فردوسی و سرشوادان بی بیان، احداث ساختمان اداری دراشکفت، تعریض و احداث دو پل در نمره دو، احداث دیوارهای حایل در مناطق مختلف، تکمیل پیاده روسازی دراشکفت، احداث و تکمیل بوستان در محلات مختلف مانند هشت بنگله ، مرادآباد کلگه، بی بیان و… در دستور کار قرار گرفته که برخی از این پروژه ها در ابتدای کار، بعضی در حال اجرا و تعدادی نیز در حال تکمیل هستند.

وی در ادامه بیان داشت: علی رغم وجود انبوه مسائل و مشکلات عدیده ، از همشهریان گرامی بابت صبر و تحملشان سپاسگزار بوده و قول اقدامات بیشتر در محلات، تلاش حداکثری و پیگیری های شبانه روزی جهت تامین اعتبار درخصوص آسفالت برخی از مناطق محروم و بافت فرسوده را به شهروندان شریف مسجدسلیمان میدهم.

مظاهری در پایان یادآور شد: تعامل اعضای محترم شورای تامین و دفتر نماینده محترم ، مسئولین شهری و اعضای شورا با شهرداری در یکماهه اخیر منشا بسیاری از اقدامات مفید بوده که برخود لازم میدانم از ایشان تقدیر و تشکر ویژه نمایم.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: