نشست کادر هیات شمشیربازی شهرستان مسجدسلیمان با رئیس اداره ورزش وجوانان

عصر مسجدسلیمان // نشست هیات شمشیربازی شهرستان مسجدسلیمان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان ، با محوریت اجرای برنامه های ورزشی در هفته تربیت بدنی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سارا قنبری در ابتدای جلسه بی ...

عصر مسجدسلیمان // نشست هیات شمشیربازی شهرستان مسجدسلیمان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان ، با محوریت اجرای برنامه های ورزشی در هفته تربیت بدنی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سارا قنبری در ابتدای جلسه بیان کرد : با توجه به برنامه تقویم ورزشی سال جاری هیات شمشیربازی و با توجه به گسترده شدن ویروس منحوس کرونا قرار بود درسال جاری سالن شمشیربازی دربخش بانوان اقایان افتتاح گردد اما شیوع کرونا مانع از آن شد۔

قنبری ادامه داد : یکی از دغدغه های علاقمندان به این رشته در مسجدسلیمان، برپایی و افتتاح اولین باشگاه تخصصی شمشیربازی میباشد که امیدواریم در هفته تربیت بدنی زمینه جهت اجرای این موضوع محقق شود.

وی افزود : با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن هفته تربیت بدنی قرار داریم ،از ریاست اداره ورزش وجوانان انتظار میرود همکاری لازم را جهت افتتاحیه و آغاز فعالیت این رشته دربخش بانوان واقایان باهیات داشته باشند.

در ادامه این نشست امیدوار جمالپور ضمن عرض تشکر از زحمات هیات شمشیر بازی شهرستان قول مساعد داد که در آینده نزدیک با همکاری اداره ورزش و جوانان مکانی را جهت افتتاح باشگاه تخصصی شمشیر بازی در اختیار آن هیات قرار خواهند داد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: