نشست فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با سران طوایف،معتمدین و ریش سفیدان

عصر مسجدسلیمان // نشست فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با سران طوایف،معتمدین و ریش سفیدان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ حمیدرضا بهاروند در این دیدار، سران طوایف و معتمدین محلی را بازوي قوي و توانمند پل ...

عصر مسجدسلیمان // نشست فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با سران طوایف،معتمدین و ریش سفیدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ حمیدرضا بهاروند در این دیدار، سران طوایف و معتمدین محلی را بازوي قوي و توانمند پلیس در محلات معرفي کرد و گفت: معتمدين محلي و ريش سفيدان مي توانند نقش مهمي را در مسائل قومي و قبيله اي ايفا کنند و تعامل نيروهاي انتظامي و امنيتي با اين گروه مي تواند نقش کليدي و راهبردي در امنيت شهرستان و جلوگيري از وقوع جرایم داشته باشد.

وی در ادمه افزود: امنیت یک محصول اجتماعی است که با مشارکت و هماهنگی همه سازمان ها و نهادها حاصل می شود و پلیس نیز حافظ و ناظر امنیت است و در هر جایی که مردم مشارکت داده شوند آن سازمان در ماموریت های خود موفق خواهد بود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و آبروی مردم است و هر گونه بي نظمي و اخلال در نظم و امنيت عمومی با قاطعیت برخورد می کند و شاهد این ادعا شهدایی است که روزانه ناجا تقدیم میهن اسلامی می کند و ریش سفیدان و سران طوایف نیز همواره می توانند یاری گر پلیس باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تقدیر از تعامل بزرگان وریش سفیدان در اجرای ماموریت های پلیس خاطرنشان ساخت: می بایست از وجود این افراد در جامعه به عنوان پشتوانه ای محكم مردمی استفاده کرد.

در پایان این نشست بزرگان و سران طوایف ضمن تبريك هفته ناجا ، از زحمات نيروي انتظامي شهرستان در ايام محرم و صفر در راستای برقراري امنيت حوزه استحفاظي تقدير و تشكر بعمل آورند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: