پلمب ۱۸ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی/ همه مادران باردار جهت تزریق واکسن کووید به نزدیک ترین پایگاه بهداشتی محل زندگی خود مراجعه نمایند

عصر مسجدسلیمان // رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان از پلمب ۱۸ واحد صنفی و بازرسی از حدود ۴۵۰ واحد صنفی، بانک ها و ادارات مختلف شهرستان مسجدسلیمان طی دو هفته گذشته خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، پرویز زمانپور ر ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان از پلمب ۱۸ واحد صنفی و بازرسی از حدود ۴۵۰ واحد صنفی، بانک ها و ادارات مختلف شهرستان مسجدسلیمان طی دو هفته گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، پرویز زمانپور رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود: کارشناسان واحدهای بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت مسجدسلیمان به همراه نیروهای پرتلاش اماکن، اداره صمت، بسیج، هلال احمر، فرمانداری در راستای تشدید نظارت های بهداشتی طی دو هفته گذشته در بازدید از ادارات، بانک ها و واحدهای صنفی علاوه بر تذکر به تعدادی از این واحدها ۱۸ واحد متخلف را نیز پلمب نمودند.

زمانپور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید به انجام واکسیناسیون گروههای هدف از مادران باردار خواست جهت تزریق واکسن کووید به نزدیک ترین پایگاه بهداشتی محل زندگی خود مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: کلیه مادران باردار با سن بارداری بالای ۱۲ هفته بدون شرط سنی جهت تزریق واکسن به نزدیک ترین پایگاه سلامت مراجعه نمایند.

پرویز زمانپور در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این که با تلاش های انجام شده ده هزار و ۶۰۰ دوز واکسن امروز به مسجدسلیمان اختصاص داده شد و تا چند روز آینده نگرانی جهت کمبود واکسن وجود ندارد . وی ادامه داد: از همه همشهریان عزیزم می خواهم برای دریافت واکسن به مرکز تجمیعی ۵ بنگله مراجعه نمایند.

رئیس مرکز بهداشت مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: آن دسته از همشهریانی که پیش از نوبت اول واکسن اسپوتنیک را دریافت کرده اند می توانند جهت تکمیل واکسیناسیون خود با در دست داشتن کارت شناسایی و کارت واکسیناسیون به پایگاه سلامت کلگه  مراجعه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به عدم واردات دوز دوم واکسن اسپوتنیک به کشور و مطابق پروتکل ابلاغی معاونت بهداشت وزارت بهداشت به این دسته از افراد یک نوبت واکسن آسترازنکا تزریق خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر: