تجلیل از اقامه کنندگان نماز در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // با هدف اشاعه فرهنگ نماز خوانی میان کارکنان و به همت ستاد اقامه نماز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بسته های فرهنگی-مذهبی به کارکنان اداره تعمیرات خطوط لوله اهدا شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجد ...

عصر مسجدسلیمان // با هدف اشاعه فرهنگ نماز خوانی میان کارکنان و به همت ستاد اقامه نماز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بسته های فرهنگی-مذهبی به کارکنان اداره تعمیرات خطوط لوله اهدا شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسليمان، متعاقب انتشار گزارش تصویری از نحوه فعالیت سخت کوشانه پرسنل اداره تعمیرات خطوط لوله ،با توجه به ماهیت عملیاتی بودن و حضور کارکنان زحمت کش اداره مذكور در محیط های بیابانی جهت انجام امورات محوله و توجه آنها به اقامه نماز در بدترین شرایط جغرافیایی و آب و هوایی،ستاد اقامه نماز این شرکت تصمیم به تجلیل از کارکنان مومن و سخت کوش اداره مربوطه گرفت .

بر اين اساس با دستور مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ،آقایان عبدالصمد یراحی دبیر ستاد اقامه نماز و قاسم صالحی مورکانی رییس روابط عمومی این شرکت با حضور در اداره تعمیرات خطوط لوله بسته های فرهنگی شامل سجاده مسافرتی و کتاب ادعیه را جهت توزیع میان پرسنل به رییس اداره مذکور تحویل دادند .

شایان ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان وظیفه تولید و انتقال نفت و گاز مخازن و میادین واقع در گستره ی وسیع عملیاتی به مساحت ۲۷۰۰۰ کیلومتر مربع شامل شمال خوزستان و بخش هایی از استان های ایلام و لرستان را بر عهده دارد . عمده تأسیسات فرآورشی و خطوط لوله جریانی و انتقالی این شرکت در مناطق کوهستانی و صعب العبور واقع گردیده است .

 

نام:

ایمیل:

نظر: