ساماندهی مناسبی در تنظیم قیمت های بازار انجام شده است / همشهریان نگران کمبود کالاهای اساسی نباشند

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مسجدسلیمان گفت : ساماندهی مناسبی در تنظیم قیمت های بازار انجام شده است. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، ایمان اسدی شیخ رباط با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توج ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مسجدسلیمان گفت : ساماندهی مناسبی در تنظیم قیمت های بازار انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، ایمان اسدی شیخ رباط با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به اینکه ساماندهی اصناف، تنظیم قیمت های بازار و ساماندهی واحد های صنعتی و معدنی جزو وظایف این اداره می باشد، تهیه و توزیع اقلام اساسی شهرستان مسجدسلیمان و به طبع آن نظارت بر توزیع این اقلام به صورت دوره ای توسط کارشناسان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و اتاق اصناف مسجدسلیمان انجام می شود.

اسدی در ادامه افزود: از اواخر فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان ریاست اداره صمت شهرستان مسجد سلیمان توانستیم اقلامی از قبیل روغن خوراکی به میزان ۷۰ تن، شکر ۳۵ تن برای مصارف خانگی و هیئات مذهبی، برنج دانه بلند هندی ۵۰ تن و مرغ منجمد را به میزان ۳۵ تن در بازار توزیع کنیم که بهترین عملکرد در تنظیم قیمت بازار را در توزیع مرغ منجمد داشتیم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان مسجدسلیمان اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم در حد توانمان ساماندهی نسبی در قیمت های بازار انجام دهیم و در این مدت هر زمان که بازار مرغ دچار نوسان شد توانستیم با توزیع مرغ دولتی بازار را ساماندهی و از افزایش قیمت جلوگیری کنیم.

وی افزود: با پایش خوبی که نسبت به عوامل توزیع در سطح شهرستان داشتیم توانستیم افراد متخلفی که از اجناس دولتی سوء استفاده می کردند را شناسایی کرده و حذف کنیم، نقاط توزیع را متمرکز کرده و توانستیم این اقلام را به دست مصرف کننده واقعی برسانیم.

وی در رابطه با واحدهای صنعتی و معدنی گفت: چندین طرح سرمایه گذاری در دست بررسی و اقدام داریم که از مهمترین طرح هایی که می توان اشاره کرد، یکی از جوانان عزیز شهرستان اقدام به تولید ژنراتورهای اضطراری بدون نیاز به سوخت های فسیلی کرده است که توانستیم پس از چندین سال بلاتکلیفی این طرح را با رایزنی هایی که انجام شد اجرا و احیا کنیم.

اسدی در ادامه توضیح داد: از مشکلاتی که در حال پیگیری هستیم می توان به شهرک صنعتی شماره ۳ اشاره نمود که با کمک علیرضا ورناصری نماینده شهر مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی پیگیر راه اندازی این شهرک صنعتی بوده تا انشاالله یکی از کمبود های مهم شهرستان رفع گردد و همچنین در کارگروه استانی، ستاد تسهیل موانع تولید را داریم که تا بحال ۱۰ الی ۱۲ مورد صنعتی را نیز جهت رفع مشکل نیز پیگیر می باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر: