شهروندان برای دریافت وام مشاغل خانگی در سامانه ثبت نام کنند / بانک های عامل، مسیر بروکراسی اداری را برای ایجاد اشتغال تسهیل کنند

عصر مسجدسلیمان // با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات، جلسه شورای اشتغال این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت:یکی از مهم ترین م ...

عصر مسجدسلیمان // با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات، جلسه شورای اشتغال این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت:یکی از مهم ترین مسائل مهم در توسعه پایدار جوامع مختلف، بحث اشتغالزایی است زیرا اشتغال تاثیر مستقیمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی ادامه داد: باید همه با یک وحدت رویه و تشریک مساعی فرصت های زیادی را برای کاهش نرخ بیکاری ایجاد کنیم.

پاکدل افزود: خوشبختانه تسهیلات لازم برای انجام کسب و کار از طرف بنیادبرکت و تسهیلات مشاغل خانگی وجود دارد و شهروندان می توانند در سامانه مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات، مشخصات و کارهای خود را به ثبت برسانند.

رئیس شورای اشتغال شهرستان مسجدسلیمان در پایان تاکید کرد: ادارات باید تلاش کنند تا با یک برنامه ریزی صحیح و شناخت فرصت ها، بتوانیم جذب کامل اعتبارات مشاغل خانگی را در شهرستان داشته باشیم و انتظار می رود بانک های عامل هم در این خصوص با متقاضیان همکاری داشته لازم را باشند و بروکراسی اداری را تسهیل کنند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: