پس از سالها انتظار مجوز نهایی زیست محیطی جاده میانبر مسجدسلیمان به اهواز صادر شد

عصر مسجدسلیمان // نماینده مردم مسجدسلیمان گفت : با رایزنی و پیگیری های صورت گرفته مجوز نهایی زیست محیطی جاده میانبر اهواز مسجدسلیمان صادر و یکی از خواسته های جدی و چندین ساله مردم این شهرستان محقق خواهد شد.. به گزارش پای ...

عصر مسجدسلیمان // نماینده مردم مسجدسلیمان گفت : با رایزنی و پیگیری های صورت گرفته مجوز نهایی زیست محیطی جاده میانبر اهواز مسجدسلیمان صادر و یکی از خواسته های جدی و چندین ساله مردم این شهرستان محقق خواهد شد..

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر علیرضا ورناصری با اعلام این خبر اظهار داشت: جاده فعلی مسجدسلیمان به اهواز به جاده مرگ برای همشهریانمان تبدیل شده و در سالیان گذشته حوادث جاده ای در این مسیر ناایمن و بسیار طولانی و فرسایشی، خانواده های زیادی را بدلیل از دست دادن عزیزانشان در ماتم فرو برده است.

ورناصری ادامه داد: یکی از مطالبات و خواسته های بحق مردم مسجدسلیمان لالی و اندیکا در چند دهه اخیر، کوتاه کردن مسیر دسترسی به مرکز اُستان با احداث یک محور جایگزین ایمن و کم خطر بوده است که بتواند به خروج مسجدسلیمان از بن بست فعلی هم کمک کند.

وی افزود : در طول سالیان گذشته اداره کل محیط زیست خوزستان و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور همواره مخالف مسیر های پیشنهادی بود و حاضر به صدور مجوز برای این طرح بسیار مهم و حیاتی نشد و قول های داده شده از سوی مسئولان به مردم فقط در حد حرف و وعده باقی ماند.

ورناصری بیان داشت: با تلاشهای بی وقفه و پیگیری های صورت‌ گرفته و رایزنی با مقامات این سازمان و دیگر مسئولان کشور ، موفق به اخذ نهایی مجوز زیست محیطی احداث جاده میانبر مسجدسلیمان به اهواز شدیم.

دکتر ورناصری خاطر نشان کرد: با موافقت سازمان حفاظت محیط زیست کشور مدیرکل محیط زیست خوزستان با ارسال نامه ای به مدیرکل راه و شهرسازی اُستان، مجوز نهایی جهت احداث جاده میانبر را صادر کرده است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: