اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان جهت تجهیز بیمارستان‌های شهرستانهای هفتکل و اندیکا واریز شد

عصر مسجدسلیمان // با پیگیری دکتر علیرضا ورناصری اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان جهت تجهیز بیمارستان‌های شهرستانهای هفتکل و اندیکا واریز شد به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، ،علیرضا ورناصری در این خصوص اظهارداشت: پیرو ...

عصر مسجدسلیمان // با پیگیری دکتر علیرضا ورناصری اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان جهت تجهیز بیمارستان‌های شهرستانهای هفتکل و اندیکا واریز شد

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، ،علیرضا ورناصری در این خصوص اظهارداشت: پیرو دیدار و رایزنی با مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه ها، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جهت تامین تجهیزات بیمارستان در شهرستانهای هفتکل و اندیکا واریز شد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل وتجهیز بیمارستان در شهرستان های فوق سال هاست دغدغه اصلی مردم است افزود: برخی زیرساخت‌های درمانی بیمارستانها به اعتبار و تجهیزات نیازمند است و جبران کمبود اعتبار برای تکمیل طرح‌های توسعه‌ و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان مستلزم تلاش وپیگیری های پی درپی می باشد.

وی ضمن اینکه شهرستان‌های هفتکل واندیکا را شهرهای حادثه خیز دانست بر ضرورت دقت در خدمات‌رسانی به بیماران مراجعه‌کننده از نظر کیفی تأکید کرد و یادآور شد: تمام پیگیری‌ها برای اجرای طرح‌های توسعه‌ بیمارستان‌ها صرفاً برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران است و در این مسیر از هیچ‌گونه تلاش دریغ نمی‌کنیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: