افزایش ۱۲۴ درصدی اعتبارات شهرستان مسجدسلیمان نسبت به سال گذشته / پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه ریزی

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز (شنبه) با حضور فرماندار مسجدسلیمان، کارشناس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان و جمعی از مدیران ادارات جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان در سالن جلسات والفجر شرکت نفت برگزار شد. به گزارش پای ...

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز (شنبه) با حضور فرماندار مسجدسلیمان، کارشناس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان و جمعی از مدیران ادارات جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان در سالن جلسات والفجر شرکت نفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تبریک ولادت امام موسی کاظم(ع) گفت: خوشبختانه با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و عنایت و توجه ویژه استاندار خوزستان امسال شاهد افزایش ۱۲۴ درصدی اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته هستیم.

وی ادامه داد: اولویت اول ما در بحث توزیع و تامین اعتبارها،پروژه های نیمه تمام است و در همین راستا هم در مسیر توزیع، تخصیص و جذب اعتبارات اقدام خواهیم کرد.

در ادامه نشست دکتر علیرضاورناصری از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با تاکید بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام و اهمیت پروژه هایی که از مشکلات مردم گره گشایی میکند اظهار داشت: در تخصیص اعتبارات در تلاشیم بنا به اولویت پروژه های نیمه تمام و پروژه های موردنیاز مردم که امکان سودآوری بیشتری دارند گام برداشته و آنها را در راس امور قرار دهیم.

وی افزود: روسای ادارات نباید صرفا به اعتبارات شهرستانی اکتفا نموده و باید در جهت جذب اعتبارات ملی و استانی از ادارات کل خود در تلاش باشند و با تفکر جهادی و استفاده درست از اعتبارات موجب پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های منطقه گام بردارند

وی با اشاره به اولویت های اعتبارات سال جاری گفت: در بودجه ۱۴۰۰ مجلس اولویت های مهمی همچون رفع مشکلات اشتغال جوانان ، حمایت از معیشت و رفع محرومیت،را از رویکردهای اصلی قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه اکثر شهرستان‌های حوزه انتخابیه نیازمند اعتبارات محرومیت زدایی و زیرساخت های لازم است، با رایزنی های انجام شده بودجه ای افزون بر اعتبارات هر شهرستان به آنها تخصیص خواهد یافت تا بتوان حتی‌الامکان عقب ماندگی های موجود را جبران نموده و در راستای رفع نیازهای مردم گام برداشت.

گفتنی است مجموع اعتبارات سال جاری شهرستان مسجدسلیمان در مقایسه با سال گذاشته که مبلغ ۵۱میلیارد تومان بوده به مبلغ ۱۱۲میلیارد افزایش يافت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: