دستگیری سودامرگ در “مسجدسلیمان”

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ” حمید رضا بهاروند” در ت ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ” حمید رضا بهاروند” در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فرشان موادمخدر، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر، مطلع و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات تخصصی محل فعالیت متهم مزبور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل آن مقدار یک کیلو و ۳۶ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نام:

ایمیل:

نظر: