تقدیر امام جمعه مسجدسلیمان از زحمات شبانه روزی پلیس

عصر مسجدسلیمان // امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان از زحمات شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، حجت الاسلام و المسلمین “سید احمدی” در دیدار با فرمانده و مسئولان ...

عصر مسجدسلیمان // امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان از زحمات شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، حجت الاسلام و المسلمین “سید احمدی” در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی فرماندهی انتظامی شهرستان اظهار داشت: امنیت و آسایشی که امروز شاهد هستیم بخش مهمی از آن بر دوش سبز پوشان ناجا بوده و حاصل رشادت و زحمت‌های کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی در ماموریت های مختلف و خطیر است.

وی افزود: اعتماد مردم به این نیروها به عنوان سرمایه‌های بزرگی برای ما می‌باشد و مردم آن‌ها را از خود و کنار خود می دانند.

در ادامه این دیدار سرهنگ “حمیدرضا بهاروند” ضمن تسلیت شهادت امام محمدتقی جواد الائمه(ع)، خدمت بی منت به مردم را وظیفه ذاتی پلیس عنوان کرد و بیان داشت: آسیب های اجتماعی که در سطح جامعه وجود دارد بخش اعظم آنها به عدم آگاهی بر می‌گردد که امیدواریم با آگاهی بخشی عمومی نسبت به علل و عوامل آسیب‌ها در راستای کاهش آسیب‌ها اقدام کنیم.

وی افزود: همکاری و مشارکت عمومی همه آحاد جامعه با پلیس در جهت تعمیق بنیان‌های نظم و امنیت لازم و ضروری است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: