منتخبین مردم در چارچوب و حیطه وظایف قانونی خود حرکت کنند

عصر مسجدسلیمان// ظهر امروز(شنبه) با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مسجدسلیمان جلسه هم اندیشی با منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای مسجدسلیمان، گلگیر و عنبر در محل فرمانداری برگزار شد. به گ ...

عصر مسجدسلیمان// ظهر امروز(شنبه) با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مسجدسلیمان جلسه هم اندیشی با منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای مسجدسلیمان، گلگیر و عنبر در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر پایبندی به قانون از سوی منتخبین گفت: متاسفانه پس از برگزاری روند تبلیغات انتخابات هنوز اثر عکس و پوسترها در سطح شهرستان دیده می شود و باید خودجوش پاکسازی از سوی منتخبین انجام شود.

وی ادامه داد: در روند برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی خوشبختانه زحمات زیادی با روحیه تعامل و همکاری کشیده شد و شاهد انتخاباتی پرشور و مشارکت ۶۰ درصدی در شهرستان بودیم و پس از اعلام نتایج، اعتراضات هم دریافت و مورد بررسی قرار گرفت.

محمد پاکدل افزود: انتظار می رود منتخبین مردم حتما ضمن مطالعه اصل های ۱۰۱‪ تا ۱۰۶‪ قانون اساسی، حدود و وظایف شوراهای شهر را مرور کنند و بر آن پایبند باشند.

رئیس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان عنوان کرد: ملاک انتخاب شهردار باید پاکدستی، سلامت و توانمندی فرد باشد و حتما منتخبین باید تلاش کنند تا در چارچوب و حیطه وظایف مشخص شده در قانون حرکت کنند زیرا وظایف شوراهای شهر استخدام نیرو،واگذاری دکه و پيمانکاري ها نیست.

در ادامه جلسه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب هیچ کدام از داوطلبین انتخابات برای ما فرقی ندارد و حال انتخابات به پایان رسید و امروز باید همه در کنار هم برای حل مشکلات شهرستان حرکت کنیم و انتظار داریم منتخبین هم فارغ از هرگونه نگاه سیاسی، حزبی، جناحی و…. در شهرستان انجام وظیفه کنند.

وی ادامه داد: شوراهای شهر متاسفانه تا امروز بجای شورای شهر بودن، شورای شهرداری بوده اند و این رویه باید اصلاح شود و انتخاب شهردار می تواند عیار شورای شهر را مشخص کند.

علیرضا ورناصری اضافه کرد: اعضاء شوراهای شهر در بحث مطالبه گری نباید بصورت موازی کاری حرکت کنند و باید با تقسیم کار درست، مشکلات شهرستان را پیگیری کنند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد:در طول یکسال گذشته اقدامات خوبی در سطح کلان برای شهرستان پیگیری شده است که از مهم ترین آن ها می توان به شروع بکار فرودگاه و اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه برای فاضلاب شهرستان اشاره کرد و این راه را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان گفت: منتخبین تلاش کنند تا در تصمیم گیری ها، منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح دهند و در مسیر حل مشکلات و کمبودهای شهرستان گام بردارند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: