هشدارهای پلیس مسجدسلیمان در خصوص پیشگیری سرقت از پارکینگ مجتمع های مسکونی

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از شهروندان خواست به هشدارهاي پليس در پيشگيري سرقت از پارکینگ مجتمع های مسکونی توجه داشته باشند. سرهنگ ” حمید رضا بهاروند “در گفت‌وگو با پایگاه خبری عصر مس ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از شهروندان خواست به هشدارهاي پليس در پيشگيري سرقت از پارکینگ مجتمع های مسکونی توجه داشته باشند.
سرهنگ ” حمید رضا بهاروند “در گفت‌وگو با پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، پیرامون پیشگیری از سرقت، اظهار داشت : در بسياري از جوامع انساني، سرقت يكي از اصلي‌ترين پايه‌هاي وقوع جرائم را به خود اختصاص داده و هركس ممكن است قرباني يك سرقت شود و به همين دليل در هر شرايطي مي‌بايست در حفظ و نگهداري اموال خود كوشا بود.
وي ادامه داد: رعايت نكاتي بسيار ساده و بديهي مي‌تواند در پيشگيري از سرقت اموال موثر بوده و می تواند تبهكاران را در رسيدن به اهدافشان ناكام گذارد.
این مقام انتظامی گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت نکات حفاظتی گاهی شاهد سرقت از خودروها و وسایل موجود در پارکینگ ها می باشیم لذا به منظور پیشگیری از سرقت پارکینگ مجتمع های مسکونی، از همشهريان خواست تا با رعايت نکات ذيل از سرقت از خودروها و وسایل در پارکینگ ها توسط سارقان پيشگيري کنند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشكوكي مراتب را به ۱۱۰ اطلاع دهند.
۱- هنگام ورود و خروج از مجتمع، ازبسته شدن درب ورودی و یا پارکینگ مطمئن شوید چرا که سارقان در فرصتی که درب در حال بسته شدن است استفاده کرده و وارد ساختمان می شوند.
۲- از باز کردن درب ورودی بر روی افراد غریبه که خود را تعمیر کار، مامور ادارات و…. معرفی می کنند خودداری کنید.
۳-از باز كردن درب ورودی بر روی افراد ناشناس که خود را میهمان سایر واحدهای مجتمع معرفی می‌كنند خود داري كنید
۴- توجه شود درب پشت بام دارای قفل بوده و کلید آن در اختیار مدیر آپارتمان باشد.
۵- در مشاعات ساختمان از دوربين هاي مداربسته استفاده شود تا در صورت وقوع سرقت، رديابي سارقان ساده تر باشد.

نام:

ایمیل:

نظر: