جلسه تعیین تکلیف پروژه مسکن مِینا شهرستان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // با حضور فرماندار مسجدسلیمان و معاون مسکن مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان، اعضاء هیئت مدیره مسکن مهر مینا و جمعی از مدیران ادارات و بانک ها، جلسه تعیین تکلیف پروژه مسکن مِینا این شهرستان در محل فرماند ...

عصر مسجدسلیمان // با حضور فرماندار مسجدسلیمان و معاون مسکن مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان، اعضاء هیئت مدیره مسکن مهر مینا و جمعی از مدیران ادارات و بانک ها، جلسه تعیین تکلیف پروژه مسکن مِینا این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در این جلسه فرماندار مسجدسلیمان بر لزوم تسریع در روند تعیین تکلیف متقاضیان این پروژه تاکید کرد و خواستار رفع موانع موجود در مسیر این پروژه شد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد تا اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان پيگيري های لازم را جهت اخذ مجوز تمدید قرارداد ساخت و تکمیل این پروژه انجام دهد و شرکت عمران توسعه با مذاکره و پیگیری بحث مشکلات بانکی خود را با بانک سپه دنبال کند.
همچنین مقرر شد تا این شرکت در اسرع وقت نسبت به تسویه بدهی مطالبات آن دسته متقاضیان که درخواست دریافت پول به نرخ روز را داشتند اقدام کند.

لازم بذکر است در پایان جلسه هم در خصوص مشکلات متقاضیان پروژه تعاونی سرداران هم بحث و گفتگو شد و مقرر گردید تا اداره راه و شهرسازی در جهت افزایش تسهیلات به واحدهای دارای پیشرفت بالا پیگیری کند و اداره کل و شهرسازی بحث واگذاری تسهیلات و یارانه های دولتی را در این خصوص مورد پیگیری قرار دهد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: