پیام فرمانده سپاه اندیکا به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

عصر مسجدسلیمان // فرمانده سپاه اندیکا طی پیامی سالگرد ارتحال امام حمینی(ره) را تسلیت گفت به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در متن پیام سرهنگ پاسدار حسین زمانی آماده است: ۱۵خرداد، یادآور نامی بزرگ در تاریخ معاصر جهان ب ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده سپاه اندیکا طی پیامی سالگرد ارتحال امام حمینی(ره) را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در متن پیام سرهنگ پاسدار حسین زمانی آماده است:

۱۵خرداد، یادآور نامی بزرگ در تاریخ معاصر جهان بشریت است، مردی که قیامش را از پانزده خرداد ۴۲ آغاز کرد و در بهمن ۵۷ با به ثمر نشستن آن، گل لبخند را در سرتاسر عالم بر لبان تمامی مستضعفان و محرومان نشاند و نور امید را به قلوب افسرده‌شان ارزانی نمود.

قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت نه تنها زمینه سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیا تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار ساخت.

‎ به یقین خط امام و آرمان‌های والای آن رهبر و راهنمای بزرگ پس از رحلت جانسوزش با زعامت رهبری عالمانه، آگاهانه و شجاعانه‌ جانشین خلف و شایسته او حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تداوم یافته و ملت همیشه بیدار و در صحنه ایران که اطاعت از ولی امر مسلمین را اطاعت از امام می‌دانند بنا بر سفارش امام راحل همواره پشتیبان ولی فقیه بوده‌ و خواهند بود و با این پشتیبانی هرگز اجازه نخواهند داد تا آسیبی به مملکت اسلامی ایران وارد شود. امروز در آستانه چهل و سومین سال از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این نظام و انقلاب با وجود تمامی شیطنت ها و توطئه های داخلی و خارجی تحت فرماندهی رهبری فقیه و آگاه و شخصیتی بزرگ همچون حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) به مسیر افتخار آمیز خود ادامه می دهد و قطعاً ملّت شریف ایران که به حق الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان جهان هستند با تمام قوا از دستاورد های بی نظیر این نظام مقدس پاسداری خواهدکرد.

حسین زمانی در خاتمه پیام خود:سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را به رهبر معظم انقلاب، ملّت شریف ایران خصوصا مردم شریف و ولایتمدار شهرستان اندیکا تسلیت عرض نمود و با گرامیداشت قیام ۱۵خرداد; اذعان می دارد، بی شک این انقلاب که نتیجه ایثار و فداکاری های همه دل باختگان مکتب عاشورا است ، به سر منزل مقصود خواهد رسید و با رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله
العالی) زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود؛
ان شاء الله

سرهنگ پاسدار حسین زمانی
فرمانده سپاه اندیکا

نام:

ایمیل:

نظر: