یک باب سالن چند منظوره ورزشی جهت انجام طرح تزریق واکسن کرونا در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت

عصر مسجدسلیمان // شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، سالن ورزشی چند منظوره جانباز واقع در میدان شهید علی مردان خان بختیاری ( ۵ بنگله ) برای اجرای طرح واکسیناسیون شهروندان در برابر ویروس کرونا در اختیار مدیریت شبکه ب ...

عصر مسجدسلیمان // شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، سالن ورزشی چند منظوره جانباز واقع در میدان شهید علی مردان خان بختیاری ( ۵ بنگله ) برای اجرای طرح واکسیناسیون شهروندان در برابر ویروس کرونا در اختیار مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، حسب درخواست مدیریت شبکه بهداشت و درمان و مصوبه ستاد مقابله با کرونا شهرستان مسجدسلیمان و دستور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، سالن ورزشی چند منظوره جانباز که در هسته مرکزی شهر واقع گردیده جهت انجام طرح واکسیناسیون شهروندان در برابر ویروس کرونا در اختیار بهداشت و درمان قرار گرفت .

لازم به توضیح است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به همراه مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا حضوری پر رنگ و اثر بخش در مقابله با این ویروس و همچنین پشتیبانی از کادر درمان شهرستان داشته اند . خریداری و اهدای ماسک پزشکی – گان – دستکش – ونتیلاتور های تهاجمی و غیر تهاجمی و سایر اقلام مورد نیاز کادر درمان به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال از جمله موارد مشارکت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مقابله با این ویروس می باشد .

همچنین با همکاری اداره HSE و پایگاه مقاومت بسیج ، از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ که این ویروس شیوع پیدا کرد تیم های پیاده و موتوری این شرکت با حضور در محلات ، مناطق مسکونی ، اماکن عمومی نظیر پارک ها ، بانک ها ، درمانگاه ها و بیمارستان ها ، مدارس محل آزمون و جایگاه های توزیع سوخت نسبت به ضدعفونی و گندزدایی اقدام می نمایند .

 

نام:

ایمیل:

نظر: