تقدیر مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مسجدسلیمان از خیر مسجدسلیمانی

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان مسجدسلیمان از آقای میلاد امامی عضو شورای خیرین شهرستان مسجدسلیمان بابت حمایت از خانواده های زیر پوشش این انجمن تقدیر و تشکر بعمل آورد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسج ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان مسجدسلیمان از آقای میلاد امامی عضو شورای خیرین شهرستان مسجدسلیمان بابت حمایت از خانواده های زیر پوشش این انجمن تقدیر و تشکر بعمل آورد .
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، ابراهیم الماسی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان با تایید و اعلام این خبر اظهار داشت : آقای میلاد امامی در هفته پایانی اسفند ماه سال گذشته و همزمان با عید نورروز با حمایت چند نفر دیگر از خیرین عزیز زمینه آزادی  ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد زندان مسجدسلیمان را فراهم و با این کار خداپسندانه باعث شدند در شب عید این افراد از زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده بازگردند .
وی ضمن تشکر از کلیه افراد خیری که با انجمن حمایت از زندانیان همکاری دارند از عموم همشهریان نیز دعوت نمود تا کمک های مالی خود را در جهت حمایت از خانواده های مددجو به شماره حساب های مندرج در عکس زیر که به نام موسسه حمایت از زندانیان می باشد واریز نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر: