نشست صمیمی فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان با خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // نشست صمیمی فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاک ...

عصر مسجدسلیمان // نشست صمیمی فرماندار و اعضاء شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت خبرنگاران در آگاهی بخشی در جامعه گفت: نقش رسانه ها در جامعه و در آگاهی بخشی غیرقابل انکار است و بدون شک حلقه واصله بین مردم و مدیران محسوب می شوند.

وی ادامه داد: در یکسال و نیم گذشته اقدامات خوبی در حوزه های مختلف صورت گرفت و ۴۰۰میلیارد تومان برای حل مشکلات حوزه فاضلاب شهرستان در سال قبل تصویب شد که ۱۵۰ میلیارد آن در مرحله مناقصه قرار دارد.

پاکدل اضافه کرد: در بحث آب، با هدف توزیع عادلانه قرار است بزودی از فلکه بهنام محمدی خط انتقال به طول۲/۵ کیلومتر محلات ریل وی و چهاربیشه را خط تنگ مو وصل کنیم.

رئیس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان خود یادآور شد:در مدت یکسال و نیم گذشته و پس از زلزله اخیر تا امروز بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در شهرستان مسجدسلیمان برای منازل آسیب دیده بر اثر زلزله، مناطق آلوده به نشت نفت و گاز و بافت فرسوده در حال ساخت است و اکثر این واحدها در مراحل ۵۰ تا ۹۰ درصد قرار دارند.

وی تاکید کرد: یکی از خدمات شاخص در حوزه آموزش، بحث راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در شهرستان مسجدسلیمان است که این خدمت علاوه بر کاهش رفت و آمدها به شهرهای همجوار باعث اشتغالزایی در شهرستان هم می شود و در بحث تکریم ارباب رجوع و دسترسی راحت تر مردم، بخشداری های گلگیر و عنبر را پس از سالها استقرار در فرمانداری، به بخش های خود منتقل کردیم تا علاوه بر تکریم ارباب رجوع،دسترسی مردم و روستاییان عزیز را آسان تر نمائیم و در همین راستا هم پس از سالها بلاتکلیفی چمن مصنوعی گلگیر، پس از بازدید و توقف چندین ساله توانستیم برای جوانان این منطقه، چمن مصنوعی را تکمیل و افتتاح کنیم.

نماینده عالی دولت در ادامه این جلسه گفت:در چند ماه گذشته اقدامات خوبی هم از سوی شهرداری در شهرستان از جمله آسفالت محلات، نصب المان شهری،پل عابر پیاده شهرک ولیعصر(عج) و… در حال انجام است و در هفته جاری هم عملیات اجرایی فرودگاه شروع خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان اضافه کرد:پل سی مایلی پس از سالها بلاتکلیفی و وضعیت خطرناک و بحرانی،توانستیم تا امروز عملیات بهسازی و روسازی را انجام دهیم و بزودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و طرح تفضیلی شهری هم پس از سالها و با پیگیری های جدی در چند مدت گذشته به تصویب رسید و در مراحل پایانی قرار گرفته است.

پاکدل تشریح کرد:در بحث انتخابات هم از مجموع ۲۰۴ نفر داوطلب در مسجدسلیمان، گلگیر و عنبر پس از انصراف ۷ نفر، ۱۶۶ نفر تایید صلاحیت و در حوزه روستایی هم از ۳۸۲ نفر ثبت نام شده، تعداد۳۵۲ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: برای رعایت پروتكل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تعداد شعب افزایش خواهد داشت در بحث معتمدین هم سعی کردیم از همه طوایف و با یک تقسیم بندی عادلانه استفاده کنیم و اجازه نخواهیم داد یک رای از کسی جابه جا شود.

در ادامه جلسه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان عنوان کرد:نقش و تاثیر رسانه در ایجاد امنیت، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح در جامعه بسیار مهم است و بدون شک ما خبرنگاران را همکار خود می دانیم.

وی ادامه داد: جایگاه رسانه و تاثیر آن در جامعه بسیار حائز اهمیت است و انتظار داریم رسانه های شهرستان در جهت آگاهی بخشی و انعکاس اخبار صحیح، دقیق و امیدبخش اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان هم ضمن اشاره به اهمیت و تاثیر رسانه ها در جوامع مختلف گفت: امروز که عصر ارتباطات است بدون شک همه بر تاثیر و اهمیت رسانه ها واقف هستیم و در جوامع ما اعتقاد داریم عملکرد و نقش بزرگان، ریش سفیدان، متنفذین و خبرنگاران بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی افزود: در بحث انعکاس مشکلات باید بین انتقاد و توهین تفاوت قائل شویم زیرا انتقاد اصلاحگر با توهین و تخریب دو مقوله جدا از هم هستند.

بن سعید تاکید کرد: رسالت خبرنگاران بسیار مهم است و یک حق الناس محسوب می شود و همه باید تلاش کنیم و در کنار هم فضا را برای انتخابات پرشور آماده کنیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: