عملیات احداث درمانگاه تأمین اجتماعی مسجدسلیمان بزودی آغاز می شود

عصر مسجدسلیمان // مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان  از آغاز احداث درمانگاه تامین اجتماعی مسجدسلیمان در آینده ای نزدیک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر علی ولی منش مدیر درمان تامین اجتماعی استان خو ...

عصر مسجدسلیمان // مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان  از آغاز احداث درمانگاه تامین اجتماعی مسجدسلیمان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر علی ولی منش مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان در سفر به مسجدسلیمان و بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شفا اظهار داشت : بدنبال درخواست نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه و ارتقای خدمات درمانی در حوزه انتخابیه متبوع، این موضوع در شورای هماهنگی ادارات زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

 

دکتر ولی منش افزود: برای توسعه و تقویت خدمات و ارتقای کمی و کیفی عملکرد بیمارستان و رضایتمندی مردم مسجدسلیمان برنامه ریزی شده است و مقرر شد با تعامل و هماهنگی با دانشگاه و همکاری و استفاده از پزشکان شبکه بهداشت، عملکرد و راندمان کاری بیمارستان شفا مسجد سلیمان بهبود یابد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به فاصله زیاد از مرکز شهر تا بیمارستان شفای مسجد سلیمان، به منظور رفاه حال مراجعین مقرر است درمانگاهی در داخل شهر راه اندازی شود و به همین منظور زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع در نقطه خوبی از شهر در نظر گرفته شده که پس از انتقال سند عملیات احداث درمانگاه شروع می شود.

 

دکتر ولی منش توسعه و تقویت عملکرد بیمارستان شفای مسجدسلیمان را یکی دیگر از برنامه های مدیریت درمان استان عنوان کرد و افزود: بی شک تحقق این کار مستلزم همکاری و مساعدت شبکه بهداشت و درمان است و با راه اندازی بخش های مورد نیاز، سطح کمی و کیفی خدمات افزایش می یابد که به تبع آن سبب افزایش رضایتمندی مردم می شود.

 

وی توسعه خدمات را علاوه بر وجود نیروی متخصص و کارآمد مشروط به ایجاد فضای فیزیکی مناسب دانست و گفت: محل فعلی سایت اداری و مالی و سرپرستی بیمارستان در مجاورت بخش های بستری قرار دارد و این فضا بایستی در اختیار بخشها قرار گیرد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان تصریح کرد: سازمان برای اجرای پروژه درمانگاه حسن نظر و آمادگی کامل دارد و مجوزهای لازم برای تسریع در اجرای طرح به استان ابلاغ شده است.

 

دکتر ولی منش با تصریح و تاکید بر ارائه خدمات شایسته به مردم مسجدسلیمان، ابراز امیدواری کرد: با تشکیل کارگروه ها و با تعامل، همکاری و تشریک مساعی و هماهنگی های درون و برون سازمانی؛ شاهد تحولات و اقدامات مثبت در ارائه خدمات به بیمه شدگان باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر: