برگزاری چهل و هشتمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // جلسه چهل و هشتمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تبریک پنجم خرداد سالروز اک ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه چهل و هشتمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تبریک پنجم خرداد سالروز اکتشاف نفت در شهرستان مسجدسلیمان گفت:خوشبختانه در چند روز گذشته در بحث کنترل بیماری کرونا، کاهش ۶۰ درصدی بستری بیماران را شاهد هستیم اما این به معنای پایان کار نیست و باید همچنان با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا انشاالله شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.
وی افزود:در بحث واکسیناسیون گروه های سنی مشخص شده،تزریق به بیش از ۵ هزار نفر از گروه های سنی هدف توسط کادر بهداشت و درمان در شهرستان انجام شد که از این حیث از آمار خوبی در استان برخورد دار هستیم.

پاکدل ادامه داد: کنترل رفت و آمد در آرامستان ها همچنان با همکاری شهرداری، نیروی انتظامی و شرکت نفت ادامه دارد و بازار جمعه هم همچنان تعطیل خواهد بود.
رئیس قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان باتوجه به لزوم برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم، این کار با کلیه تمهیدات بهداشتی و نظارت شبکه بهداشت بر حوزه های  امتحانی برگزار گردید.

 

نام:

ایمیل:

نظر: