جلسه شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با محوریت نامگذاری معابر و میادین برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه نامگذاری معابر و میادین مسجدسلیمان برابر بند ۲۴ ماده ۸۰ وظایف شورا با حضور مدیران مرتبط شهرداری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در ابتدای این جلسه وح ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه نامگذاری معابر و میادین مسجدسلیمان برابر بند ۲۴ ماده ۸۰ وظایف شورا با حضور مدیران مرتبط شهرداری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، در ابتدای این جلسه وحید زمانی حموله رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به اهمیت نامگذاری معابر و میادین ، مواردی را در این خصوص مطرح نمود.

در ادامه روح الله جلیلی نائب رئیس شورای اسلامی شهر در این ارتباط عنوان کرد : علی رغم گذشت زمان زیادی تاکنون نامگذاری حوزه شهری به دلایل مختلفی عملیاتی نشده است و از این رو انتظار می رود در روند اجرایی شدن این موضوع محوری در شهر هر چه سریعتر اقدامات لازم انجام شود.

در ادامه این نشست معاونت فرهنگی ،مشاور شهرسازی و مسئول ستاد بازآفرینی شهری پیشنهادات خود را مطرح و به تبادل نظر پرداختند.

در پایان جلسه مقرر گردید :

۱- بلوار و خیابان های اصلی که پیش تر نامگذاری گردید بودند به ترتیب هر محله، ورودی، خیابان اصلی، فرعی ، کوچه و پلاک با نصب تابلو نامگذاری شوند.

۲- حوزه معاونت فرهنگی موظف شد تا روز جمعه مورخ ۹۹/۰۵/۲۴ خیابان های اصلی و فرعی از منطقه هوانیروز تا تقاطع ورودی چهاربیشه و منطقه بی بیان را شناسایی و به صورت عددی مشخص و برآورد هزینه آن را جهت نامگذاری و نصب تابلو برابر نقشه به شورای شهر گزارش نماید.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: