مسجدسلیمان میزبان دیدار پایانی مسابقات لیگ برتر گلف کشور

عصر مسجدسلیمان // مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر گلف کشور روز جمعه به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در اولین باشگاه گلف خاورمیانه در مسجدسلیمان برگزار می شود.   ابوذر شجاعی برجوئی رئیس هیات گلف مس ...

عصر مسجدسلیمان // مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر گلف کشور روز جمعه به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در اولین باشگاه گلف خاورمیانه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

 

ابوذر شجاعی برجوئی رئیس هیات گلف مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت:در مهم ترین دیدار از هفته پایانی مسابقات لیگ برتر گلف کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶و۷ اردیبهشت) دو تیم نفت مسجدسلیمان و ملی حفاری اهواز به مصاف هم می روند تا قهرمان هفتمین دوره از مسابقات لیگ برترگلف کشور را مشخص نمایند.

 

وی افزود:پس از پایان این مسابقه و در روز جمعه مراسم اختتامیه هفتمین دوره لیگ برتر گلف کشور با حضور سرپرست و دبیر فدراسیون گلف کشور و مسئولین شهرستان برگزار و از تیم قهرمان تقدیر بعمل می آید.

 

شجاعی با بیان اینکه رشته ورزشی گلف از ورزشهای مفرح و هیجان انگیز می باشد ادامه داد:از عموم شهروندان و خانواده ها دعوت می کنیم تا برای تماشای این مسابقه حساس در زمین گلف بی بیان حضور یافته و در مراسم اختتامیه نیز شرکت نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر: