بازدید سرپرست شهرداری و دو تن از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان از برخی پروژه های عمرانی شهرستان

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری و دو تن از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان از برخی از پروژه های عمرانی در دست اقدام این شهرستان بازدید نمودند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهدی رضایی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به همراه ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری و دو تن از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان از برخی از پروژه های عمرانی در دست اقدام این شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان مهدی رضایی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به همراه وحید زمانی زاده رئیس شورای شهر ، روح الله جلیلی نائب رئیس شورا و جمعی از روسای واحدهای این مجموعه به منظور نظارت بر کیفیت و بررسی روند اجرایی پروژه های عمرانی ، از پروژه احداث پارک دولت ، احداث پل ورودی محله داودی ها و پروژه بلوار دوم شهری بازدید نمودند.

در این بازدید مهدی رضایی سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در خصوص پروژه های در دست اقدام شهرداری اظهار داشت : پروژه احداث پارک دولت واقع در روبروی فرمانداری شهرستان در زمینی به مساحت ۲ هکتار و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ششصد میلیون تومان که در اوراق سال ۱۴۰۰ لحاظ شده است، در حال اجراست که تاکنون به پیشرفت ۳۰٪ رسیده است و امیدواریم طبق برنامه زمان بندی، تا اواسط شهریورماه سال جاری به بهره برداری برسد.

وی در ارتباط با پروژه احداث پل لین داودی ها منطقه نفتک بیان داشت: این پروژه در قالب پروژه های جاری و با قرارداد ۳۰۰ میلیون تومان در دست اقدام است که تا ۱۰ روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در خصوص آخرین اقدامات اجرای پروژه بلوار دوم شهری گفت : روند اجرای این پروژه به قسمت احداث دو دهانه پل شیخ مندنی رسیده است ضمن اینکه کل پروژه نیز تاکنون ۴۲% پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

  • احمد mis - جولای 13, 2020 در 10:03 ق.ظ

    سلام
    چشممون آب نمیخوره که شما تا۱۵۰۰هم بتونین یه
    قدم براشهربی صاحب بردارین
    راستی بودجه دزفول بیشتره یاشما اگر تومسیر گذرتون خورد
    یه نگاهی به شهردزفول بندازین چقدرزیبا قبل ازانقلاب
    ده بود

نام:

ایمیل:

نظر: