از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در مسجدسلیمان حدود ۶۰۰ نفر مبتلا به کووید۱۹ و ۲۴ نفر نیزجان باختند

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت:تاکنون ۱۰۴ هزار و ۹۲۷ نفر در مسجدسلیمان به صورت تلفنی مورد غربالگری قرار گرفتند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکت ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت:تاکنون ۱۰۴ هزار و ۹۲۷ نفر در مسجدسلیمان به صورت تلفنی مورد غربالگری قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر شایسته شمی پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان گفت: تاکنون ۱۰۴ هزار و ۹۲۷ نفر در مسجدسلیمان یعنی نزدیک به ۹۹% از جمعیت مسجدسلیمان به صورت تلفنی و یا از طریق دیگر مراکز توسط مراقبین سلامت غربالگری شده‌اند.

وی گفت: بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان با ۵۰ تخت و در سه بخش همچنان در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد که در این راه ۲۶ نفر از پرستاران و در کل ۵۸ نفر از کادر درمان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

شمی پور ادامه داد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون از مجموع ۳ هزار و ۱۴۰ نفر که آزمایش داده اند حدود ۶۰۰ نفر مثبت و ۲۴ نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست داده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که رفتار مردم در کنترل و یا گسترش بیماری کرونا اهمیت بسزایی دارد، تأکید کرد: باید در هنگام خروج از منزل و حضور در اماکن بسته، حتماً از ماسک استفاده و فاصله یک تا دو متر از دیگران رعایت شود. وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان خواستار همکاری بیشتر ادارات جهت مبارزه و پیشگیری از کرونا در شهرستان شد…

نام:

ایمیل:

نظر: