تهیه و توزیع ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی میان شهروندان کم بضاعت

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تهیه و توزیع ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی میان شهروندان کم بضاعت خبر داد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری ضمن اعلام این خبر اف ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تهیه و توزیع ۲۰۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی میان شهروندان کم بضاعت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری ضمن اعلام این خبر افزود : این اقدام در راستای عمل به اوامر مقام معظم رهبری در خصوص همیاری و مشارکت در تأمین معیشت شهروندان نیازمند و در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت و کمک به شهروندان کم بضاعت شهرهای حوزه ی عملیاتی این شرکت با توجه به شرایط سخت اجتماعی ناشی از انتشار ویروس کرونا صورت گرفت .

وی افزود : این بسته ها شامل برنج – روغن – عدس– رب گوجه – ماکارونی – پروتین گیاهی – مایع ظرفشویی و مایع دستشویی می باشد که توسط پایگاه مقاومت بسیج این شرکت تهیه و برای توزیع میان خانواده های کم بضاعت شهرهای مسجدسلیمان – لالی – هفتکل و اندیکا در اختیار دفاترائمه جمعه شهرهای یادشده قرار گرفت .

وی خاطر نشان کرد : پیش از این و در هنگام انتشار گسترده ویروس کرونا در شهر عنبر نیز تعداد ۱۵۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تهیه و توسط بخشداری عنبر در میان شهروندان این شهر نفتی توزیع گردید .

ناصری تصریح کرد : همچون سایر اقدامات خیرخواهانه این شرکت در بحران های سیل و زلزله ، تصمیم گرفته شد علاوه بر انجام اقدامات و عملیات های ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر که همچنان و بطور روزانه توسط بسجیان و عوامل اداره HSE صورت می گیرد ، در بحران کرونا هم در رفع نگرانی شهروندان بی بضاعت و کمک به تأمین معیشت آنها مشارکت جدی داشته باشیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: