بازدید استاندار خوزستان و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // شامگاه جمعه استاندار خوزستان به همراه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان ۲۲بهمن شهرستان مسجدسلیمان به صورت سرزده بازدید کرد. در این بازدید که بعد از جلسه پرسش و پاسخ استاندار و مدیران استان در ...

عصر مسجدسلیمان // شامگاه جمعه استاندار خوزستان به همراه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان ۲۲بهمن شهرستان مسجدسلیمان به صورت سرزده بازدید کرد.
در این بازدید که بعد از جلسه پرسش و پاسخ استاندار و مدیران استان در لالی صورت گرفته ضمن عیادت از بیماران از واحدها و بخش های مختلف بیمارستان بازدید بعمل آمد و مشکلات و نواقص آن مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر شریعتی در این بازدید تاکید کرد: همه هم  و غم کارکنان و مسئولین بهداشتی و درمانی بایستی بر مبنای رضایتمندی و بیمار محوری و رعایت حقوق و منشور نظان درمانی مبتنی باشد.

شریعتی گفت :نبایستی بیماران خارج از چهارچوب طرح تحول نظام سلامت هزینه ای بر انها تحمیل شود اگر چه تا کنون موردی مشاهده و گزارش نشده است 

دکتر شریعتی در بخش دیگری از سخنان خود به جلب و مشارکت خیرین در تامین نیازهای درمانی و زیرساخت ها اشاره داشت، ایشان آمادگی استانداری را در کمک به خیرین و سرمایه گزاران در بخش بهداشت و درمان اعلام داشت و خاطر نشان کرد: ما همه مدیون مردم خوبمان هستیم و تمام تلاش و خدماتمان بایستی برای رضایت و آسودگی انها باشد.

شریعتی تسریع در راه اندازی بیمارستان قدیم ۲۲بهمن را که جمع کثیری از مردم منطقه کلگه و تمبی و بی بیان و مراد آباد را از دسترسی به خدمات درمانی دور ساخته بود تاکید ورزید.

 دکتر مهران ورناصری معاونت درمان دانشگاه نیز در این بازدید تعامل دستگاه ها و همسویی و همکاری مردم را در نظام سلامت و پیشگیری از درمان متذکر شد.

دکتر ورناصری افزود: شبکه بهداشت و درمان مسجد سلیمان به دلیل محرومیت و محوریت با دو شهرستان بزرگ لالی و اندیکا مورد توجه خاص دانشگاه علوم پزشکی قراردارد ایشان از حسن همکاری و توجه وعنایات استاندار خوزستان و مساعدت هایی که در حوزه بهداشت و درمان دارند تقدیر و تشکر کرد.
ورناصری در خصوص راه اندازی بیمارستان قدیم ۲۲بهمن نیز اعلام داشت: با عنایت نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و توجه و حساسیت رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی شاپوراهواز اعتباری مبنی بر ده میلیارد ریال تامین اعتبار و به مدیریت شبکه بهداشت شهرستان  ابلاغ گردید که در حال حاضر مقدمات انجام ان در حال اجراست و در اینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از ان خواهیم بود.

منبع : پایگاه خبری عصر جهان

نام:

ایمیل:

نظر: