جشنواره ایتاپ با محوریت خشکسالی در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد

عصر مسجدسلیمان // پارک علم و فناوری شهرستان مسجدسلیمان در راستای دریافت راهکارهای عملیاتی جهت پیشگیری از بحران خشکسالی جشنواره ایتاپ با محوریت خشکسالی برگزار خواهد کرد. رحمان محبی رئیس پارک علم و فناوری مسجدسلیمان با اعل ...

عصر مسجدسلیمان // پارک علم و فناوری شهرستان مسجدسلیمان در راستای دریافت راهکارهای عملیاتی جهت پیشگیری از بحران خشکسالی جشنواره ایتاپ با محوریت خشکسالی برگزار خواهد کرد.

رحمان محبی رئیس پارک علم و فناوری مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: چند سالی است بحرانهای متعدد زیست محیطی فلات ایران را تهدید میکند و در محدوده جغرافیایی خوزستان بحران ریزگردها،بحران آب و بحران انرژی درحال تشدید شدن می باشد.

وی ادامه داد:هدف از برگزاری این جشنواره دریافت راهکارهای عملیاتی جهت پیشگیری یا حل این بحرانها با محوریت ریزگردها،آب و انرژی میباشد.

محبی افزود: افراد می توانند ایده های خود را به جشنواره ارسال نمایند و علاوه بر دریافت جوایز ارزنده از امکان تجاری سازی ایده خود برخوردار شوند.

وی درپایان با بیان اینکه جشنواره با همکاری دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی استان برگزار می گردد تاریخ و اطلاعات تکمیلی جشنواره را به شرح ذیل بیان نمود:

مهلت ثبت نام تا ۱۰ اردیبشهت۹۷

افراد می توانند با مراجعه به وبسایت www.itapf.irو ورود به لینک ثبت نام در جشنواره شرکت کنند.

شماره تماس دبیرخانه:
۰۶۱۳۳۳۶۲۷۷۸

متقاضیان شهرستانهای مسجدسلیمان،اندیکا،لالی،هفتگل جهت کسب اطلاع بیشتربه شماره زیر تماس حاصل فرمایند:
۰۶۱۴۳۲۲۲۷۲۲
کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: