تاکنون ۱۰ نفر در شهرستان مسجدسلیمان داوطلب انتخابات مجلس شدند

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام و المسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:تعداد کل داوطلبان پس از گذشت سه روز از ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰ نفر است که از این تعداد ۱ نفر خان ...

عصر مسجدسلیمان // حجت الاسلام و المسلمین حیدر حجتی نیا سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت:تعداد کل داوطلبان پس از گذشت سه روز از ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰ نفر است که از این تعداد ۱ نفر خانم میباشد.

حجتی نیا با بیان اینکه مدارک لازم برای ثبت‌نام در اطلاعیه‌های وزارت کشور اعلام شده است، گفت: از لحاظ قانونی تمدید مهلت ثبت نام انتخابات مجلس امکان‌پذیر نخواهد بود و زمان تعیین شده برای ثبت نام از ۱۰ تا ۱۶ آذر است.

وی در خصوص دسترسی نداشتن برخی از داوطلبان به مرکز ثبت نام در فرمانداری مسجدسلیمان؛ اظهار داشت: افرادی که نمی‌توانند در فرمانداری ثبت نام کنند می توانند به ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه کرده و کسانی که در خارج از کشور هستند می توانند در نمایندگی های سیاسی مدارک لازم را ارائه دهند و ثبت نام های خود را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان مسجدسلیمان در خصوص روند ثبت نام داوطلبان خاطر نشان کرد: بعد از طی انجام مراحل ثبت نامی اولیه، استعلام از منابع چهارگانه صورت می‌گیرد و بعد از آن هیأت اجرایی ظرف مدت ده روز به صلاحیت ها رسیدگی می کنند.

حجتی نیا با اشاره به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: تجربه ثابت کرده مردم حامی انقلاب هستند؛ از اول انقلاب از این دست حوادث زیاد دیدیم و مردم همیشه در صحنه بودند و طی حوات اخیر بعد از بیانات مقام معظم رهبری مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند. مردم همیشه و همواره از انقلاب و دستاوردهای انقلاب دفاع می کنند و حضورشان در انتخابات هم همچون گذشته پرشور خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر: