عصر مسجدسلیمان // رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با انتشار پیامی فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه امام جواد (ع) را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

سی‌ام ذیقعده، سالروز شهادت مظلومانه‌ی حضرت امام محمدتقی، جوادالائمه(ع) که همچون اسلاف معصومش به دسیسه‌ی خلفای جور رخ داد ، برگ دیگری بود که بر سند حقانیت مسیر امامت و رهبری خاندان رسول افزود و مظلومیت اهل بیت پیامبر(ص) را بار دیگر در همه آفاق عالم یادآور شد

علم و احاطه حضرت امام محمد التقي (ع) بر مسائل فقهی، تفسیری و عقیدتی يكي از مهمترين عوامل موثر در حفظ دين مبين اسلام بود و ايشان در خفقان حكومت عباسی با برگزاری جلسات مناظره و مباحثه به ترويج احكام الهی و آموزه های قرآنی پرداخته و در تبيين نظام ولايي به عنوان نظام كامل قرآنی در حوزه سياسي عملكرد بی نظير داشتند.

لذا بر خود واجب می دانیم این مصیبت جان‌سوز را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، عموم شیعیان جهان و مردم شریف و متدین مسجدسلیمان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق پیروی از راه آن امام همام را برای همگان مسئلت می‌نماییم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان