عصر مسجدسلیمان // ۳۱ باب قهوه خانه با هدف پيشگيري از شيوع کرونا در شهرستان مسجدسلیمان پلمپ شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در بيان جزئيات اين خبر گفت: طرح تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و جلوگيري از عرضه و استعمال قليان در واحدهای صنفی (رستوران داران […]

عصر مسجدسلیمان // ۳۱ باب قهوه خانه با هدف پيشگيري از شيوع کرونا در شهرستان مسجدسلیمان پلمپ شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در بيان جزئيات اين خبر گفت: طرح تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و جلوگيري از عرضه و استعمال قليان در واحدهای صنفی (رستوران داران و قهوه خانه های سنتی) در سطح شهر، به منظور جلوگيري ازشيوع کرونا ویروس در دستور كار عوامل پلیس امنیت عمومی اين فرماندهي قرار گرفت .

وي افزود: طي هماهنگي با مرجع قضائي و شبکه بهداشت تعداد ۳۱ باب قهوه خانه پلمپ و با عرضه کنندگان سیار قلیان در پارک ها و تفرج گاه ها برخورد شد.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه کسب رضایتمندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان اولویت های پلیس است تاکید کرد: طرح پلمب واحدهاي صنفي متخلف به صورت جدي در دستور کار پليس مي باشد.