عصر مسجدسلیمان // به اطلاع شهروندان مسجدسلیمانی می رساند به دلیل بروز اختلال و قطعی موقتی پیش آمده در خطوط مخابراتی تلفن های بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان ، نوبت دهی کلینیک تخصصی تا برطرف نمودن ایرادات پیش آمده شبکه مخابراتی آن منطقه صرفا به صورت حضوری انجام گرفته و بیماران می توانند مطابق برنامه هفتگی […]
عصر مسجدسلیمان // به اطلاع شهروندان مسجدسلیمانی می رساند به دلیل بروز اختلال و قطعی موقتی پیش آمده در خطوط مخابراتی تلفن های بیمارستان ۲۲بهمن مسجدسلیمان ، نوبت دهی کلینیک تخصصی تا برطرف نمودن ایرادات پیش آمده شبکه مخابراتی آن منطقه صرفا به صورت حضوری انجام گرفته و بیماران می توانند مطابق برنامه هفتگی اعلام شده جهت دریافت خدمات تخصصی پزشکی به کلینیک بیمارستان ۲۲ بهمن مراجعه نمایند .
شایان ذکر است شهروندان می توانند پس از برطرف نمودن مشکلات مخابراتی مجددا از طریق شماره تلفن های ۳ -۰۶۱۴۳۲۳۴۹۸۱ تماس گرفته و نسبت به نوبت دهی اقدام نمایند .
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان
mehdi
تاریخ : ۱۳ - آذر - ۱۴۰۳
بسمه تعالی
مدیر محترم اداره علوم پزشکی شهرستان مسجدسلیمان
مدیر محترم شبکه بهداشت مرکزی شهرستان مسجدسلیمان
باسلام و عرض ادب و احترام
اینجانب با مشخصات فوق الذکر امروز مورخ ۱۴۰۳/۹/۱۰ اول صبح تایم اداری جهت شنوایی سنجی نوزاد خود به همراه همسرم به بخش مذکور واقع در بهداشت مرکزی مسجدسلیمان مراجعه کردیم ولی متاسفانه با بداخلاقی و بد رفتاری کارمند آن روبرو شدیم لطفا به ایشان متذکر شوید که عصر برده داری چندصد سالست که تمام شده و باید با مراجعین و آن هم مادرانی که تازه زایمان کرده اند بانهایت احترام رفتار کرد ونباید مشکلات شخصی /خانوادگی را با بی احترامی به مراجعین به محل کار تسری ندهد متاسفانه علیرقم تقاضای شنوایی سنجی نوزاد و انتظار نوبت بدلایل غیر منطقی ما را از اتاق خود طرد کردند و ما مجبور شدیم جهت شنوایی سنجی به شهرستان شوشتر برویم لذا نارضایتی خود را از بدرفتاری و ناکارآمدی و بی احترامی آن کارمند رامحضر حضرتعالی اعلام مینماییم .
از حضرتعالی خواهشمندیم تذکرات و تلنگرات لازم به کارمند مذکور داده شود .
باتشکر
mehdi
تاریخ : ۱۳ - آذر - ۱۴۰۳
۱۴۰۳-۰۹-۱۳ در ۱۰:۰۳
. بسمه تعالی
باصلوات بر محمد و آل محمد و(عج)
مدیر محترم اداره علوم پزشکی شهرستان مسجدسلیمان
مدیر محترم شبکه بهداشت مرکزی شهرستان مسجدسلیمان
باسلام و عرض ادب و احترام
اینجانب با مشخصات فوق الذکر امروز مورخ ۱۴۰۳/۹/۱۰ اول صبح تایم اداری جهت شنوایی سنجی نوزاد خود به همراه همسرم به بخش مذکور واقع در بهداشت مرکزی مسجدسلیمان مراجعه کردیم ولی متاسفانه با بداخلاقی و بد رفتاری کارمند آن روبرو شدیم لطفا به ایشان متذکر شوید که عصر برده داری چندصد سالست که تمام شده و باید با مراجعین و آن هم مادرانی که تازه زایمان کرده اند بانهایت احترام رفتار کرد ونباید مشکلات شخصی /خانوادگی را با بی احترامی به مراجعین به محل کار تسری دهد متاسفانه علیرقم تقاضای شنوایی سنجی نوزاد و انتظار نوبت بدلایل غیر منطقی ما را از اتاق خود طرد کردند و ما مجبور شدیم جهت شنوایی سنجی به شهرستان شوشتر برویم لذا نارضایتی خود را از بدرفتاری و ناکارآمدی و بی احترامی آن کارمند رامحضر حضرتعالی اعلام مینماییم .
از حضرتعالی خواهشمندیم تذکرات و تلنگرات لازم به کارمند مذکور داده شود . باتشکر