عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگيري 21 متهم در اين شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشريح جزئیات اين خبر گفت: در راستای ارتقاء امنيت اجتماعي، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاكسازي […]

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگيري 21 متهم در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشريح جزئیات اين خبر گفت: در راستای ارتقاء امنيت اجتماعي، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاكسازي آن مناطق از لوث وجود مجرمان در سطح مسجدسلیمان توسط ماموران انتظامی این شهرستان به مرحله ی اجرا درآمد.
وی در ادامه با بیان اینکه در این طرح 19 نفر سارق و 2 نفر که اتهام تیراندازی به اشخاص داشتند دستگیر شدند که متهمین در تحقیقات پلیس به 10 فقره سرقت قطعات داخل خودرو، 10 فقره سرقت احشام و 6 فقره سرقت سیم و کابل برق که جمعا 26 فقره سرقت اعتراف و از مخفیگاه متهمان1 قبضه سلاح جنگی و 3 قبضه سلاح شکاری کشف گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن تاکید بر تداوم اجرای این طرح گفت: شهروندان در صورت اطلاع از محل پاتوق مجرمان، فروشندگان موادمخدر و معتادان ولگرد مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.