۴۲ برنامه متنوع ورزشی در هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان از برگزاری ۴۲ برنامه متنوع ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش وجوانان مسجدسلیمان در گ ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان از برگزاری ۴۲ برنامه متنوع ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان امیدوار جمالپور رئیس اداره ورزش وجوانان مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار ماضمن اعلام خبر فوق بیان کرد : در تقویم ایران اسلامی ۲۶ ام مهر لغایت ۲ آبان ماه هر سال به نام هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است که این ایام خجسته که جهت شادابی ونشاط اجتماعی بیشتر مردم است را گرامی میداریم.

وی افزود : اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان درهفته تربیت بدنی تقریبا ۴۲ برنامه ورزشی را برنامه ریزی کرده است و توسط هیات های ورزشی بعد از اربعین حسینی اجرا خواهند شد.

جمالپور حضور ورزشکاران در نماز عبادی وسیاسی جمعه ، زیارت قبور شهدا و دیدار با مدیران ارشد شهرستان را شاخص ترین برنامه های اجرایی این اداره در هفته تربیت بدنی برشمرد و ادامه داد : برنامه های ورزشی متنوع طبق رسالت وزارت ورزش وهیات های ورزشی در طول سال انجام میشود اما بصورت شاخص در این هفته برجسته تر خواهند شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان ادامه داد : برنامه تجلیل از خبرنگاران که صدای گویای ورزشکاران هستند یکی از برنامه های هر ساله اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان است ضمن اینکه در صورت تزریق اعتبارات همایش تجلیل از مربیان تلاشگر ورزشی شهرستان را برگزار خواهیم نمود.

این مقام مسئول با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی منطقه پشت برج خاطرنشان کرد: این زمین چمن با همکاری شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان با اعتباراتی بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است ضمن اینکه عملیات اجرایی دو زمین چمن در بخش گلگیر آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد : افتتاح سالن رزمی در منطقه مراد آباد با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان همراه با تجهیزات در دستور کار قرار دارد همچنین ساختمان اداری این اداره نیز تکمیل شده است اما به علت ضرورتی که در شهرستان در بحث زلزله بوجود آمده است ،ساختمان در اختیار ستاد بازسازی زلزله قرار گرفته است و پس از اینکه کارهای ستاد به پایان رسید ، اداره ورزش در این ساختمان مستقر خواهد شد.

جمالپور افزود : یکی از برنامه های ما بحث تعمیرات جزئی خوابگاه با ظرفیت ۱۷۰نفر در قالب برنامه های بعد از هفته تربیت بدنی است که خود یکی از دغدغه های ورزشکاران برای میزبانی مسابقات استانی و حتی کشوری است که در این ارتباط تجهیزات توسط نماینده محترم ، مسئولان استانی و فرمانداری شهرستان خریداری شده است و ان شالله بعد از تعمیرات جزئی این خوابگاه بتواند محلی مناسب برای میزبانی شهرستان با کمترین هزینه برای سایر ورزشکاران باشد.

وی در بحث ایاب وذهاب ورزشکاران اظهارکرد : از تلاش نماینده شهرستان، مدیرعامل شرکت نفت وگاز ، اعضا شورا و سرپرست شهرداری که به مدت یک سال همکاری خوبی در بحث ایاب و ذهاب ورزشکاران داشتند تشکر و قدردانی می نمایم اما انتظار داریم این همکاری ادامه داشته باشد چرا که ۵۰% هزینه افرادی که به مسابقات اعزام میشوند بحث ایاب وذهاب است که قطعا اگر این هزینه تهیه شود بار سنگینی از روی دوش خانواده و ورزشکاران برداشته میشود.

وی دغدغه حال حاضر هیات های ورزشی را بحث اعتبارات مالی عنوان کرد و گفت : با پیگیری نماینده محترم و مدیرکل ورزش و جوانان استان طی سه سال گذشته به هیات های ورزشی از محل ارزش افزوده اعتباراتی تخصیص یافته است ،اما هیات های ورزشی مسجدسلیمان در ۷ماه گذشته هیچگونه اعتباراتی را دریافت نکردند که در این زمینه مدیر کل و نماینده مجلس قول مساعد دادند هر چه زودتر اعتبارات لازم را تزریق نمایند.

وی ادامه داد : تیم فوتبال نفت تیم افتخار شهرستان ما و مورد علاقه همه جوانان است که قطعا دوست داریم همواره پیروز و موفق باشد اما از طرفی هم نباید دیگر تیم های فوتبال شهرستان فراموش شود و نباید باشگاه های ورزشی که در سطح شهرستان و استان نیروسازی میکنند و قهرمانان را شناسایی و به لیگ های بالاتر معرفی میکنند نادیده گرفته شوند.

رئیس اداره ورزش وجوانان مسجدسلیمان در خاتمه گفت : از نماینده محترم، مدیر کل ورزش وجوانان، مدیر عامل شرکت نفت و گاز ، فرمانداری ، شهرداری و اعضای شورای شهر که در یک سال گذشته در مباحث ایاب وذهاب ، هزینه ورزشکاران، تهیه تجهیزات و به ویژه زیر ساخت های ورزشی پیگیری، تلاش و همکاری نمودند تشکر میکنم.

نام:

ایمیل:

نظر: