دلخوشی مردم مسجدسلیمان را گرفتند

عصر مسجدسلیمان // مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو مشهد در لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از اظهارات وی را در ز ...

عصر مسجدسلیمان // مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو مشهد در لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از اظهارات وی را در زیر می‌خوانید:

قرار نبود به کنفرانس خبری بیایم، چون باشگاه ما تصمیم گرفته است فردا بازی نکنیم. باشگاه ما اعتقاد دارد در حق تیم‌مان اجحاف شده است.

ناعدالتی‌هایی که درباره باشگاه ما صورت گرفته است. کاش حسن‌زاده به شهر ما سفر می‌کرد و مردم را می‌دید که با چه سختی زندگی می‌کنند و آخر هفته به عشق تیم شهرشان به ورزشگاه می‌آیند.

تنها دلخوشی مردم شهر را گرفتند و امیدوارم تجدید نظر شود و اگر تکرار شد محرومیت ما اعمال شود.

مردم دوست دارند در ورزشگاه باشند و تیم را حمایت کنند. مشکلات مالی باشگاه نیز حل نشده است و شهریور هم به پایان رسید. باشگاه نتوانست به تعهداتش عمل کند.

مشکلات ما خیلی زیاد است. نماینده شهر خیلی تلاش می‌کند، اما یک نفره نمی‌تواند مشکل را حل کرد.

سه ماه است که کار می‌کنیم، اما بازیکنان یک ریال دریافتی نداشته‌اند. در کنار تیم‌مان یک پزشک نداریم و فاجعه است. بدون پزشک به مسافرت می‌رویم.

مشکلات تیم ما خیلی زیاد است. اگر تیم نفت مسجدسلیمان سقوط کند دیگر این شور و حال در شهر نخواهد بود.

باشگاه تصمیم گرفته مقابل شهر خودرو بازی نکنیم بنابراین دیگر حرفی نمی‌توانم در مورد بازی فردا بزنم.

نام:

ایمیل:

نظر: