نشست شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // نشست شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان  باحضور سرپرست فرماندار،  امام جمعه ، جمعی از مدیران و اصحاب رسانه شهرستان یکشنبه ۹۷/۰۷/۲۹  درمکان فرمانداری برگزار شد. درابتدای این نشست اردوان قنبری سرپرست فرماندار ...

عصر مسجدسلیمان // نشست شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان  باحضور سرپرست فرماندار،  امام جمعه ، جمعی از مدیران و اصحاب رسانه شهرستان یکشنبه ۹۷/۰۷/۲۹  درمکان فرمانداری برگزار شد.

درابتدای این نشست اردوان قنبری سرپرست فرماندار مسجدسلیمان بیان کرد: باتوجه به اینکه اربعین امسال راباید باحساسیت بیشتری برگزارکنیم بهتراست برای برپایی هرچه باشکوه تر موکب مسجدسلیمان در مسیر پیاده روی اربعین نهادهای شهرستان همکاری بیشتری داشته باشند تا خدمات رسانی بیشتری به مهمانان موکب صورت بگیرد .
وی در ادامه عنوان کرد: ما برنامه هایی همچون تشییع پیکر دوشهید گمنام درمنطقه گلگیر درروز سی ام ماه صفر را در پیش داریم که میطلبد دراین مورد هم نهادهای شهرستان همکاری و همیاری لازم را انجام دهند.

قنبری ادامه داد :با توجه به مشکلات عرضی وجغرافیایی شهرستان ، نیازمند نگاهی جدی به این قضیه میباشد و اگر رانش زمین درمنطقه نفتک که چندین ماه ما را با چالش مواجه‌ کرد درچند نقطه دیگر این شهرستان اتفاق بیفتد ما چه‌کار میخواهیم انجام بدهیم پس بهتر است در زمینه مدیریت بحران نگاه جدی تری داشته باشیم .

درادامه محبی رییس کانون شکوفایی وخلاقیت ضمن ارائه گزارش عملکرد خود بیان کرد: آمارها نشان می دهد که شهرستان مسجدسلیمان بیشترین وام های خود اشتغالی را به مردم  داد ، ولی دیده می شود که کمترین خروجی درزمینه اشتغال زایی شده است ویکی از دلایل آن ترس ازکارآفرینی درمردم مسجدسلیمان میباشد که این یکی از مشکلات ما در بعد روانی است.

وی همچنین اظهار داشت :مسئولین شهرستان تلاش می کنند وگزارش عملکردهای خوبی نیز دارند ولی کمترین خروجی رامی بینیم پیشنهاد من این است ماباید دراین زمینه یک شورای آموزش داشته باشیم چرا که مشکلاتی چون همچون : ترس از راه اندازی اشتغال که به بعد روانی مربوط می شوند هیچ گونه متولی در شهرستان ندارد .

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی عنوان کرد:
نکته مهمی که باید بگویم این است که درکشور ما بن بست وجود ندارد این که بعضی از مسئولین می گویند کشور مادر بن بست قرارگرفته است وساختارهای آن درحال فروپاشی است باید بگویم این حرف ها دروغ است ودرجای خود بحث دارد .

وی همچنین افزود: شهرداری ما را به رسانه های ضد انقلاب کشاندند و دائم عنوان می کردند مسجدسلیمان زباله دان است ودرمرز اغتشاش وفروپاشی قراردارد ، در این بین عده ای وجود دارند که تا آخر پای مبارزه با اینها می ایستیم ونمی گذاریم این صد نفر درفضای مجازی طوایف وایل رابه هم بریزند، همچنین عده ای که قصد کاندیداتوری انتخابات مجلس اسفندماه ۹۸ را دارند پیشنهاد ملاقات به من را دادند که قبول نکردم، چرا که ما درحال حاضر نماینده داریم و درحدتوان خودش تلاش می کند همچنین بنده خدایی که مسئولیتی دراستان داشت ازطریق واسطه می خواست حمایت ما رابه خودش جهت کاندیداتوری جلب کند ، باید به این آقاگفت تو چه مسئولی هستی که دراستان مسئولیت گرفتی ولی حاضرنیستی به شهرخودت خدمت کنی ؟

حجت الاسلام والمسلمین امینی ادامه داد: من به پرسنل شهرداری حق می دهم چرا که نمی شود یک ماه بدون حقوق زندگی کرد ماپشتیبان این عزیزان هستیم ولی شهرداری ،شورای شهر ونماینده مجلس درطی این مدت جلسات متعددی از جمله جلسه بامدیرکل امور مالیاتی واستانداری برگزارکردندکه باید اززحمات آن ها درجای خود تشکر کنیم

وی همچنین افزود :خودکشی بی فرهنگی است امام حسین (ع) برای فرهنگ سازی شهید شد ،چرا برای شخصی که در شهرستان خودکشی کرد  مراسمی بالاتر از مراسم شهدای مدافع حرم گرفت ، خطاب من به مسئول اداره ورزش وجوانان این شهرستان است چرا برای این شخص تصمیم گرفتید که درب استادیوم ورزشی را ببندید و قرارشد تابوت این شخص دراین مکان چرخانده شود واقعا چرا اینگونه مسائل بعد از ۱۴۰۰سال مسلمانی ، دراین شهر اتفاق می افتد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: