نشست مطبوعاتی شهردار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // نشست مطبوعاتی شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با جمعی از خبرنگاران و روزنامه نگاران شهرستان روز چهارشنبه ۹۷/۰۷/۲۵ در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای جلس ...

عصر مسجدسلیمان // نشست مطبوعاتی شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با جمعی از خبرنگاران و روزنامه نگاران شهرستان روز چهارشنبه ۹۷/۰۷/۲۵ در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدای جلسه شهردار مسجدسلیمان اظهار داشت : در چند ماه گذشته به دنبال فرصتی بودیم تا کارهای انجام شده در شهرداری را شفاف تر و موشکافانه تر به اطلاع شهروندان برسانیم چرا که معتقدم روشنگری و شفاف سازی به برداشت بهتر از اتفاقات گذشته و آینده کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد : در سالیان اخیر راههای درآمد شهرداری ها کمتر و محدودتر شده و تکیه آنها به ارزش افزوده و عوارض آلایندگی بیشتر شده که این کاهش سطح درآمد توأم با تورم بوده است.

وی در خصوص اعتصابات اخیر پرسنل شهرداری و عدم پرداخت حقوق معوقه آنها بیان کرد: در سال ۹۶ مجموع پرداختی عوارض آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری مسجدسلیمان ۱۶ میلیارد تومان بوده است، اما امسال تا اواخر شهریور ماه تنها ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ورودی مالی از این حیث داشتیم که توانستیم از این مبلغ علاوه بر پرداخت ۳ ماه حقوق ،بیمه کارکنان و مقداری از بدهی برق را پرداخت نماییم.

شهردار مسجدسلیمان افزود : با پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان توسط شرکت نفت و نیز عنایت ویژه استاندار جهت اختصاص حدود ۱ تا ۱/۵ میلیارد تومان به شهرداری مسجدسلیمان و همچنین اقدامات ویژه و منحصر به فرد ،جهت پرداخت حقوق پرسنل و رفع مشکلات مالی آنها طی روزهای آینده ، انتظار میرود پرسنل عزیز شهردای به سرکار خود برگشته و دست از تجمع و اعتصاب بردارند چرا که عده ای فرصت طلب و سودجو که به دنبال سهم خواهی هستند احساسات پاک آنها را تحت تاثیر قرار داده و مانع ارائه خدمات شهرداری به شهروندان میگردند.

سلیمانی با اشاره به متورم شدن شهرداری مسجدسلیمان از نیروهای مختلف طی چند سال گذشته خاطرنشان کرد : طبق آمار در حال حاضر از ۵۳۰ نفر نیروی شاغل در شهرداری ،حدود ۲۸۰ نفر نیروی خدماتی میباشند درصورتی که به صورت استاندارد ۷۵٪ کارکنان شهرداری را باید نیروهای خدماتی تشکیل دهند.

وی در خصوص اختیارات مدیران و معاونان شهرداری تصریح کرد : با توجه به اعتقاد شدید که به کار تیمی دارم اختیارات کامل به معاونتها بدون هیچگونه محدودیتی جهت تصمیم گیری داده شده است و با وجود اینکه گاهی مشاهده شده است قدرت لازم در تصمیم گیری وجود نداشته از تصمیمات آنها حمایت کردم.

وی در پایان ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم مسجدسلیمان افزود : از استاندار محبوب و مردمی جناب آقای دکتر شریعتی ، مهندس ظاهری نماینده پرتلاش و زحمتکش مردم شریف مسجدسلیمان و دکتر ارزانی مدیر کل محترم امور مالیاتی به خاطر لطف و نگاه ویژه به شهرستان مسجدسلیمان کمال سپاسگزاری را دارم و امیدوارم همه ما بتوانیم وظایف خود را جهت خدمات رسانی به مردم به نحو احسنت انجام دهیم.
گفتنی است طی جلسه ای که روز پنجشنبه ۹۷/۰۷/۲۶ با حضور شهردار مسجدسلیمان ، رئیس و سخنگوی شورای شهر و پرسنل شهرداری برگزار گردید ، در نهایت با قول مساعد شورا و شهردار مبنی بر پرداخت ۲ ماه حقوق معوقه پرسنل طی هفته آینده ، مقرر شد پرسنل و کارگران از هفته آینده دست از تجمع و اعتصاب برداشته و به سرکار خود بازگردند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: