با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش جلسه بررسی مشکلات مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه بررسی مشکلات مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان مسجدسلیمان با حضور رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش،نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس،مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و مدیرکل نوسازی استان خوزستان و رئیس ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه بررسی مشکلات مدارس و فضاهای آموزشی شهرستان مسجدسلیمان با حضور رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش،نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس،مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و مدیرکل نوسازی استان خوزستان و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۲۵ در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در ابتدای جلسه طی سخنانی اظهار نمود :جای خوشحالی است که شاهد حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در حوزه انتخابیه هستیم ، مسجدسلیمان با ۱۱۰ سال تمدن دارای ۳۰ کلاس کانکسی و حوزه انتخابیه ما دارای ۲۶۰۰ روستا است که در این زمینه نیاز به یک جهش داریم و این فاصله ها باید کم شود.
ظاهری ادامه داد :حوزه انتخابیه ما ۱۸ درصد جغرافیای استان خوزستان را تشکیل می دهد و از این همه منابع و اعتبارات انتظارمان این است که حداقل ۱۸ درصد منابع و اعتبارات به این شهرستان ها اختصاص پیدا کند.

در ادامه جلسه جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان ضمن تشریح مشکلات و نواقص فضاهای آموزشی در این شهرستان اذعان کرد: طبق آمار رسمی سازمان نوسازی ۶۱ درصد مدارس شهرستان مسجدسلیمان فرسوده و در حال تخریب هستند که انتظار داریم در این خصوص نگاه ویژه ای به شهرستان شود.

رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه جلسه بیان کرد :با توجه به آمار مدارس ناتمام خوزستان،کلیه پروژه های ناتمام آموزشی بالای ۵۰ درصد در شهرستان به پایان خواهند رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان هم طی سخنانی اظهار کرد: مسجدسلیمان با توجه دارا بودن منابع سرشار نفت و گاز خدمت زیادی به کشور کرد اما اکنون خودش خاموش است و همیشه عشایر این منطقه در طول تاریخ جز  تاثیرگذارترین عشایر بودند که انتظار داریم به این چهار شهرستان بخوبی توجه شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه جلسه گفت :مسجدسلیمان در طول انقلاب تاکنون خدمات زیادی به کشور ارائه داده است اما اکنون خودش محروم است و سازمان نوسازی بنابر وظیفه ذاتی خود در حد توان خود به این شهرستان کمک کرده است زیرا استان خوزستان بیشترین مدارس سنگی را در آمار کشور دارد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان در پایان سخنان خود تاکید کرد:با اختصاص اعتبارات ملی از چند روز گذشته روند برچینی کلاس های کانکسی شروع شده است و از هفته های آینده کلیه مدارس کانکسی استان خوزستان برچیده خواهند شد.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: