برگزاری آیین غبارروبی و میثاق با شهدا توسط هیئت ورزشهای همگانی مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // به همت کمیته پیلاتس هیئت ورزشهای همگانی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه معنوی غبارروبی و میثاق با شهدا با حضور هنرجویان این رشته و سرپرست هیئت همگانی شهرستان سرکار خانم صفرنژاد روز چهارشنبه م ...

عصر مسجدسلیمان // به همت کمیته پیلاتس هیئت ورزشهای همگانی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه معنوی غبارروبی و میثاق با شهدا با حضور هنرجویان این رشته و سرپرست هیئت همگانی شهرستان سرکار خانم صفرنژاد روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۰۴ در محل تپه شهدای گمنام منطقه نفتک برگزار شد.

در این مراسم معنوی سرکار خانم صفرنژاد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدا طی سخنانی اظهار داشت : امروز به برکت خون شهدای عزیز، ایران اسلامی از عزت و اقتدار کافی برخوردار است.

وی افزود : زنده نگه داشتن یاد شهدا در قالب برنامه های مختلف برای ترویج فرهنگ والای شهادت و مقاومت در جامعه ورزشکاران و هیئت های ورزشی یک امر مهم و مورد نیاز میباشد که باید همواره مدنظر ورزشکاران این مرز و بوم قرار گیرد.

در پایان این مراسم معنوی ورزشکاران با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: