جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان مسجدسلیمان به ریاست علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان با حضور روسای عضو کمیسیون روز شنبه ۹۷/۰۶/۲۴ در سالن جلسات فرمانداری  برگزار گردید. در این جلسه گوروئی فرماندار مسجد ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان مسجدسلیمان به ریاست علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان با حضور روسای عضو کمیسیون روز شنبه ۹۷/۰۶/۲۴ در سالن جلسات فرمانداری  برگزار گردید.

در این جلسه گوروئی فرماندار مسجدسلیمان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و نیز تشکر از اقدامات موثر اداره صنعت ؛ معدن و تجارت و اداره جهاد کشاورزی شهرستان مسجد سلیمان در تهیه و توزیع به موقع گوشت قرمز و سفید از اقدامات تعزیرات حکومتی در صدور و اجرای حکم پرونده های صنفی نیز تقدیر به عمل آورده و بر ضرورت درج قیمت کالا توسط اصناف تاکید نمود.

وی افزود : با عنایت به ایام پایانی شهریور ماه و فصل بازگشایی مدارس ضرورت دارد اعضا عضو کمیسیون بویژه اداره صمت و اتاق اصناف نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.

در ادامه جلسه مقرر گردید با حضور اعضای عضو کمیسیون و فرماندار مسجد سلیمان بازدید میدانی از بازار شهرستان مسجدسلیمان به عمل آید که در این راستا عصر همان روز از صنوف مختلف بازدید به عمل آمد.

در این بازرسی بنا به گفته آقای حیدر چراغی رئیس تعزیرات حکومتی مسجدسلیمان برای ۷ مغازه متخلف پرونده تشکیل همچنین قریب ۸۰ کیلو گوشت غیربهداشتی نیر توسط دامپزشکی شهرستان ضبط گردید.

 

نام:

ایمیل:

نظر: